اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد

اجرای 12 برنامه آموزشی مقابله با مواد مواد مخدر در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در زمینه مبارزه با مواد مخدر اقدام به اجرای 12 عنوان برنامه کرده است.

اجرای 12 برنامه آموزشی مقابله با مواد مواد مخدر در زنجان

امیر نظری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در قالب تحقق اهداف تعیین شده در سند جامع پیشگیری اقدامات مختلفی را انجام داده است.

وی با بیان اینکه طرح مدارس مروج سلامت از جمله در دوره متوسطه از اقدامات صورت گرفته در زمینه پیشگیری از ابتلای دانش آموزان به اعتیاد است، افزود: شناسایی موارد اختلالات یادگیری و رفتاری به ویژه در زمینه بیش فعالی نیز از دیگر اقداماتی است که در این زمینه صورت گرفته است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان طرح آموزش عمومی کودکان بازمانده از تحصیل را نیز از دیگر اقدامات آموزش و پرورش در زمینه پیشگیری از مواد مخدر عنوان کرد و ادامه داد: اجرای طرح‌های تحصیلی و پژوهشی در مورد سند جامع پیشگیری از اعتیاد نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان است.

وی تهیه و توزیع منابع آموزشی پیشگیری از اعتیاد در دوره راهنمایی را نیز از دیگر اقدامات آموزش و پرورش استان زنجان در زمینه مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد و یادآور شد: اجرای طرح پیشگیری مدرسه محور در مدارس ابتدایی نیز از اقداماتی است که در زمینه مبارزه با مواد مخدر صورت گرفته است.

نظری ارتقای سطح آگاهی دانش­آموزان دوره متوسطه را از اقدامات آموزش و پرورش در زمینه مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد و ادامه داد: هدف از اجرای طرح­های مختلف در زمینه مبارزه به مواد مخدر در سطح مدارس استان زنجان به منظور کاهش اعتیاد و روی آوردن دانش­آموزان به مواد مخدر بوده است.

وی ارتقای میزان ارتباط والدین با مدرسه را نیز از اقدامات صورت گرفته توسط آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: تهیه محصولات فرهنگی با محتوای آگاه سازی در زمینه اعتیاد و تهیه محتوای مناسب آموزشی نیز از دیگر اقداماتی است که در زمینه مبارزه با مواد مخدر صورت گرفته است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان طرح هوشیار سازی والدین در زمینه مبارزه با مواد مخدر را نیز از دیگر اقداماتی عنوان کرد که در زمینه مبارزه با مواد مخدر صورت گرفته است.

انتهای پیام/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول