اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی لاهیجان خبر داد

افزایش 67 درصدی کشفیات مواد مخدر در لاهیجان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی لاهیجان از افزایش 67 درصدی مقدار کشفیات مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

افزایش 67 درصدی کشفیات مواد مخدر در لاهیجان
به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان احمد اصغرپور عصر امروز در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، پیشگیری از اعتیاد را یک عزم ملی دانست که تمام اداره‌ها و سازمان‌ها باید برای مبارزه با آن بسیج شوند. 

وی با اشاره به افزایش 67 درصدی مقدار کشفیات مواد مخدر در 9 ماهه نخست امسال در لاهیجان افزود: مواد مخدر بزرگ‌ترین آسیب‌پذیری جوانان در کشور است.

این مسئول اذعان داشت: دشمن با این حربه تلاش دارد جوانان ما را گمراه کند و به نقشه‌های شوم خود جامه عمل بپوشاند.

فرمانده انتظامی لاهیجان، نقش دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش را در امر پیشگیری از اعتیاد بی‌بدیل خواند و تصریح کرد: آگاهی از آثار سوء مصرف مواد مخدر موجب می‌شود تا جوانان از آلودگی به این بلای خانمان‌سوز در امان مانده و آینده روشن خود را به راحتی از دست ندهند.

وی با بیان اینکه برای پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با آن باید تمام اداره‌ها، نهادها و سازمان‌ها بسیج شوند، ابراز داشت: تمام دستگاه‌های دولتی، سازمان‌ها و اداره‌ها باید در امر پیشگیری از اعتیاد با پلیس همکاری کنند تا بتوانیم مواد مخدر را از بیخ و بن ریشه‌کن کنیم.

فرماندار لاهیجان نیز در این جلسه با قدردانی از پلیس این شهرستان در امر پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: پیامدهای پدیده شوم اعتیاد و تغییر الگوی مصرف از مواد مخدر سنتی به صنعتی خطراتی به مراتب بیشتر نصیب اجتماع کرده است.

محمد آقاجانزاده از ارگان‌های ذی‌ربط خواست تا با برگزاری کلاس و تهیه بروشور و تراکت‌های آموزشی، جوانان را از پیامدهای مواد مخدر آگاه کنند.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول