اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده‌های سنی فوتبال

دوپینگ تنها با آموزش محو می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال گفت: بحث نمونه گیری برای آزمایش دوپینگ رده‌های سنی به دلیل فشار احتمالی بر این گروه سنی کمتر اتفاق می‌افتد.

دوپینگ تنها با آموزش محو می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، احمد هاشمیان ظهر امروز در مراسم سوال و جواب اعضای شرکت‌کننده در همایش مبارزه با دوپینگ در فوتبال از جمله دو خبرنگار خبرگزاری فارس اصفهان اظهار داشت: رسانه‌ها باید جهت‌گیری‌های حاشیه‌دار خود را در برابر دوپینگ ورزشکاران عوض کنند.

وی با بیان اینکه برخی از رسانه‌ها تنها به فکر تخریب یک چهره ورزشی به وسیله حاشیه‌سازی دوپینگ هستند، تصریح کرد: هدف کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال خراب کردن سرمایه‌های ورزشی کشور نیست.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال ادامه داد: تنها زمانی می‌توان اسم یک ورزشکار متخلف دوپینگ را به عموم مردم اعلام کرد که حکم قطعی وی از طرف این کمیته اعلام شده باشد.

وی تاکید کرد: البته واکنش رسانه‌های گروهی در مورد پدیده دوپینگ بهتر از گذشته شده است.

هاشمیان در مورد شایعات منتشر شده مبنی بر اینکه در برخی از موارد نتایج مثبت دوپینگ از طرف کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال منتشر نمی‌شود، تصریح کرد: این شایعات بسیار جاهلانه است.

وی بیان داشت: نتایج دوپینگ از طرف کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال در چهار سند تنظیم و در اختیار اشخاص حقیقی و حقوقی ذی‌صلاح قرار گرفته و به دلیل تعهد فدراسیون فوتبال نسبت به (فیفا) مبنی بر مبارزه جدی با پدیده دوپینگ، این کمیته باید همواره جواب روشنی برای وضعیت دوپینگ ورزشکاران خود داشته باشد.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال در همایش مبارزه با دوپینگ در فوتبال که بیشتر دعوت‌شدگان این همایش حضور نداشتند افزود: برای این کمیته اشک و آه یک ورزشکار متهم به دوپینگ یا همسر این ورزشکار به هیچ عنوان خوشایند نیست اما تمام فوتبالیست‌ها باید بدانند تنها راه ممکن این است که به سمت دوپینگ نروند.

وی تاکید کرد: جرایم تخلف دوپینگ قابل بخشش نیست و بارها مشاهده شده یک ورزشکار متهم دوپینگ با در دست داشتن نامه از طرف مقامات سیاسی سعی در برطرف کردن اشتباه خود می‌کنند که البته این موضوع هیچ تأثیری در بخشش آن ورزشکار ندارد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول