اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته دوپینگ گلستان:

دوپینگ در گلستان تلافات جانی داشته است

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته دوپینگ گلستان گفت: دوپینگ اثرات زیان بار و حتی تلفات جانی در استان داشته است.

دوپینگ در گلستان تلافات جانی داشته است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جمشید راحمی صبح امروز شنبه در دومین جلسه کمیته مبارزه با دوپینگ استان، اظهار داشت: کمیته مبارزه با دوپینگ استان براساس اهداف ستاد مبارزه با دوپینگ و با توجه به شرایط موجود در استان تشکیل و زیرنظر هیئت پزشکی، مسئولیت قانونی در حیطه مبارزه با دوپینگ در گلستان را برعهده دارد و نماینده نادو در استان محسوب می‌شود.
وی با اشاره به اهداف این کمیته، تصریح کرد: صیانت از حق اولیه ورزشکار که شرکت در ورزش عاری از دوپینگ است و در نتیجه ارتقاء سطح سلامت و ایجاد رقابت جوانمردانه و برابر در سطح جهان و همچنین حصول اطمینان از وجود یک برنامه مبارزه با دوپینگ هماهنگ، همسو و موثر در سطح بین‎‎المللی و ملی برای تشخیص، جلوگیری و پیشگیری از دوپینگ از اهداف این کمیته محسوب می‎شود.
راحمی افزود: مبارزه با دوپینگ باید از سنین مدرسه با روشی قابل پذیرش آغاز شود و از طرفی برنامه‎هایی برای آگاهی و آموزش خانواده‎ها در این خصوص پیش‎بینی شود.
مسئول مبارزه با دوپینگ در استان با اشاره به اینکه برنامه‎های تدوین شده باید منطبق با نیازها و شرایط جامعه باشد، خاطرنشان کرد: دید جامعه‎نگر در مبارزه با دوپینگ می‎تواند نتایج کوتاه‌مدت و بلندمدت بسیار مطلوبی را در جامعه ورزشکاران آینده برای ما به ارمغان آورد به‎ علاوه این برنامه‌ریزی‎ها هیچ تاثیر نامطلوبی بر فعالیت‎های جاری مبارزه با دوپینگ نخواهد داشت.
انتهای پیام/خ۳۰/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول