اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان:

پاک کردن فوتبال از دوپینگ در اولویت نخست است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: برای پیش رفتن به سوی فوتبال حرفه‌ای باید این رشته ورزشی را از پدیده دوپینگ پاک کنیم.

پاک کردن فوتبال از دوپینگ در اولویت نخست است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد ظهر امروز به مناسبت برگزاری همایش آموزش کنترل دوپینگ در فوتبال که در کتابخانه مرکزی اصفهان برگزار شده بود اظهار داشت: مهم‌ترین ویژگی حرفه‌ای شدن در فوتبال پاک کردن این رشته ورزشی از دو پدیده دوپینگ و دلالی ناپاک است.

وی در این جلسه که با حضور برخی از بازیکنان، سرمربیان و مربیان فوتبال استان اصفهان برپا شده بود و با توجه به تعداد کم حضار در این مراسم بیان داشت: انتظار داشتم تمام دست‌اندرکاران فوتبال استان اصفهان در مراسم امروز حضور داشته باشند.

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان با اشاره به حضور دو مهمان ویژه همایش مبارزه با دوپینگ در فوتبال، هاشمیان و هراتیان ( ریاست کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال و رئیس زیرکمیته آموزش پزشکی فدراسیون فوتبال) تاکید کرد: تلاش همکارانمان در فدراسیون فوتبال برای مبارزه با پدیده دوپینگ بر هیچ‌ کس پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه موضوع اصلی مبارزه با دوپینگ در فوتبال به لیگ برتر فوتبال باز می‌گردد، تصریح کرد: برای حرفه‌ای شدن در فوتبال باید پیش از همه به مقوله آموزش مبارزه با دوپینگ توجه کرد.

ابرقویی‌نژاد به حضار شرکت کننده در همایش مبارزه با دوپینگ در فوتبال تاکید کرد: با توجه به اهمیت چنین همایش‌هایی، مباحث را به دیگران نیز منتقل کنید.

وی اظهار داشت: موضوع بلند‌پروازی ارتباطی به شخصیت افراد ندارد و هر کسی تلاش می‌کند در فوتبال جایگاه نخست را از آن خود کند و بر این اساس نیز مبارزه با دوپینگ اهمیت فوق‌العاده‌ای پیدا می‌کند.

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان اضافه کرد: به طور حتم افرادی که در همایش مبارزه با دوپینگ شرکت‌ نکردند به زودی مجبور هستند برای گرفتن مدرک آموزش در چنین همایش‌هایی حضور پیدا کنند.

وی بیان داشت: تلاش کردیم که همایش مبارزه با دوپینگ در فوتبال که همکاری معاونت فرهنگی و ورزشی سازمان شهرداری اصفهان را نیز به دنبال داشت را به صورت اینترنتی نیز اجرا کرده تا علاقه‌مندان بتوانند از این طریق سوالات و جواب‌های لازم  را کسب کنند.

به گزارش فارس، شرکت برای دست‌اندرکاران فوتبال در همایش مبارزه با دوپینگ برای عقد قرار‌داد‌های کاری این اشخاص در آینده اهمیت زیادی دارد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول