اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پزشکی گلستان خبر داد

تذکر به 85 باشگاه ورزشی گلستان برای دوپینگ

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پزشکی گلستان گفت: تاکنون برای مبارزه با دوپینگ در استان گلستان از 85 باشگاه نظارت شده که به همه آنها در این خصوص تذکر داده‎ایم.

تذکر به 85 باشگاه ورزشی گلستان برای دوپینگ
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‎اصغر آیت‎اللهی در دومین نشست کمیته مبارزه با دوپینگ در استان، اظهار داشت: این کمیته به صورت پایلوت در استان گلستان شروع به کار کرده است و زیر کمیته‎های آن نیز در 14 شهرستان استان تشکیل شده است.
وی با اشاره به اینکه بحث نظارت و آموزش از جمله وظایف کمیته مبارزه با دوپینگ است، تصریح کرد: به دنبال این هستیم تا با در نظر گرفتن منابع مورد نظر برای  این کمیته اقداماتی انجام شود تا مخاطبان ما همانند جامعه ورزشکاران، ورزش قهرمانی، آموزش و پرورش به نتیجه مطلوب خود در این راستا دست یابند.
آیت‎اللهی با اشاره به اینکه سلامت جامعه در خطر است، اذعان داشت: با توجه به سرمایه‎هایی که نظام برای ورزشکاران ما هزینه می‎کنند و آنها در جوامع بین‎الملل سرمایه و آبروی ما هستند باید با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اقداماتی انجام شود تا این کمیته برای رسالت خود بتواند برخورد قضایی داشته‎ باشد تا با حفظ سلامت ورزشکاران از خطرات ناشی از استفاده از دوپینگ و ترویج آن جلوگیری شود.
رئیس هیئت پزشکی گلستان با بیان اینکه جلسه بعدی کمیته مبارزه با دوپینگ در یکی از شهرستان‎های استان برگزار می‎شود، افزود: امید داریم با هماهنگی لازم با دستگاه‎های قضایی این کمیته بتواند علاوه بر سالن‎‎های ورزشی و هیئت‎های ورزش بر داروخانه‎های سطح استان نیز نظارت داشته باشد.
انتهای پیام/خ۳۰/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول