اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد نظارت بر سلامت باشگاه‌های مازندران:

ورزشکاران به عنوان حریف با دوپینگ مبارزه کنند

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد نظارت بر سلامت باشگاه‌های مازندران گفت: ورزشکاران با دوپینگ مبارزه کنند و آن را به عنوان حریف اصلی خود بدانند.

ورزشکاران به عنوان حریف با دوپینگ مبارزه کنند
حسن کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در شهرستان ساری بیان داشت: مبارزه با دوپینگ و تاکید بر بیمه ورزشی دو محور اصلی فعالیت ستاد نظارت و سلامت باشگاه‌های ورزشی محسوب می‌شود.
وی افزود: ستاد نظارت بر سلامت باشگاه‌های ورزشی، واحدی است دارای شخصیت حقوقی وابسته و تحت نظارت مستقیم فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد ملی مبارزه با دوپینگ که عهده‌دار نظارت و کنترل سلامت باشگاه‌های ورزشی در مورد بیمه و دوپینگ است.
کاظمی در ادامه گفت: در این راستا تعامل و همکاری نزدیکی فدراسیون پزشکی ورزشی با کمیسیون ماده پنج امور باشگاه‌ها و دفتر مرکزی حراست وزارت ورزش و جوانان وجود دارد.
وی تصریح کرد: عالی‌ترین مقام ستاد نظارت بر سلامت باشگاه‌های ورزشی کشور و رئیس ستاد بوده که سیاست‌گذاری کلان و نحوه ستاد را در همه رده‌های آن نظارت دارد.
کاظمی هدف از تشکیل ستاد نظارت را اجرای دقیق قوانین، مصوبات، ضوابط  و مقررات، آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با دوپینگ و فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرد.
دبیر ستاد نظارت بر سلامت باشگاه‌های ورزشی مازندران افزود: به منظور کیفیت فعالیت‌های باشگاه ورزشی و فعالیت ورزشکاران در همه ابعاد و کاهش فاصله‌ها بین وضع موجود تا وضع مطلوب در فعالیت‌های ورزشی است.
کاظمی گفت: در حال حاضر باشگاه‌های دولتی و خصوصی زیادی در استان فعالیت دارند که ورزشکاران در رشته‌های مختلف ورزشی هم در این باشگاه‌ها تمرین می‌کنند که مسئولان باشگاه‌ها و مربیان باید در استفاده از داروهای نیرو ‌زا نظارت دقیق و کامل بر ورزشکاران خود داشته باشند.
وی در پایان اذعان داشت: تاکنون که هفت ماه از سال را سپری کردیم بیش از 120هزار نفر ورزشکار بیمه شده و در لیست هیئت پزشکی ورزشی در مازندران حضور دارند که این آمار تا پایان سال به 200 هزار نفر خواهد رسید.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول