اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی شهرستان آمل

دور دوم لیگ اسکیت سرعت دختران مازندران آغاز شد

خبرگزاری فارس: مرحله دوم مسابقات لیگ اسکیت سرعت دختران مازندران در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان از ظهر امروز در آمل آغاز به کار کرد.

دور دوم لیگ اسکیت سرعت دختران مازندران آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، مرحله دوم مسابقات لیگ اسکیت سرعت دختران مازندران در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان از ظهر امروز در آمل آغاز به کار کرد.
رئیس هیئت اسکیت استان مازندران دقایقی قبل در حاشیه برگزاری این دوره از رقابت‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: دور دوم لیگ اسکیت دختران مازندران از ظهر امروز به میزبانی دانشگاه غیرانتفاعی پردیس شمال آمل در حال برگزاری است.
حسین خیری‌نیا تصریح کرد: مرحله دوم مسابقات لیگ اسکیت سرعت دختران مازندران از امروز جمعه کار خود را آغاز کرد و در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان به مدت یک روز پیگیری می‌شود.
رئیس هیئت اسکیت استان مازندران با اشاره به اینکه این دوره از رقابت‌ها با حضور حدود 80 اسکیت‌باز پیگیری می‌شود، گفت: در دور نخست مسابقات دختران که هفته گذشته در شهرستان قائمشهر برگزار شد، هیئت اسکیت ساری به مقام نخست دست یافت، گلوگاه دوم شده و قائمشهر نیز به جایگاه سوم دست یافت.
وی با اشاره به اینکه قرار بود دور دوم این رقابت‌ها با حضور 80 اسکیت‌باز و 10 تیم از شهرهای مازندران برگزار شود، خاطرنشان کرد: تنها شهرستان‌های ساری، گلوگاه، قائمشهر، چالوس، نور، بابلسر در دور دوم شرکت کردند.
خیری‌نیا درباره میزبانی آمل از این مسابقات گفت: به علت در دست تعمیر بودن و آماده نبودن پیست اسکیت دانشگاه آزاد قائمشهر، مسابقات مرحله دوم به شهرستان آمل انتقال یافت.
وی در پایان ابراز داشت: مرحله دوم مسابقات لیگ اسکیت سرعت پسران در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان مازندران جمعه گذشته در پیست اسکیت دانشگاه شمال آمل برگزار شد که تیم‌ شهرستان نور و تیم‌های قائمشهر مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
انتهای پیام/‌ش30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول