اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب‌ رئیس هیئت اسکیت کردستان:

اسکیت‌بازان کردستانی به اردوی تیم ملی راه یافتند

خبرگزاری فارس: نایب‌ رئیس هیئت اسکیت استان کردستان از دعوت دو اسکیت‌باز کردستانی به اردوی تیم ملی از سوی کادر فنی فدراسیون، خبر داد.

اسکیت‌بازان کردستانی به اردوی تیم ملی راه یافتند

فریده جلویزانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: امیر کوهکن و حسین منشیدی دو اسکیت‌باز شهرستان مریوان هستند که از تیم زریبار مریوان به این اردو دعوت شده‌اند.

وی با بیان اینکه این اردو به منظور آمادگی و حضور تیم ملی اسکیت کشور در بازی‌های آسیایی ساحلی برگزار می‌شود، گفت: این اردو هشتم تا 12 بهمن‌ماه جاری به میزبانی استان مرکزی برگزار می‌شود و اسکیت‌بازان این استان باید روز هشتم ماه جاری خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند.

جلویزانی گفت: تیم اسکیت زریبار مریوان با ترکیب شش نفره خود که به عنوان نماینده کردستان در مسابقات لیگ برتر حضور دارد در حال حاضر در رده سوم این رقابت‌ها است.

وی در ادامه تصریح کرد: تیم زریبار مریوان با ترکیب ورزشکاران امیر کوهکن، حسین منشیدی، فرشید شایان، سامان دستمرد، امیر محمدی و محمد خوش‌نظر در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور به رقابت می‌پردازند.

نایب رئیس هیئت اسکیت کردستان افزود: نماینده استان به مربیگری خلیل نادری و سرپرستی حبیب‌الله دبستانی در لیگ حضور دارند.

به گفته وی، تیم اسکیت لیگ برتر زریبار مریوان در دوره سوم این رقابت‌ها که در اصفهان برگزار شد با حمایت‌های اداره کل ورزش و نوجوانان استان و شهرستان مریوان نتایج قابل قبولی را کسب کرد و به عنوان سوم این رقابت‌ها دست یافت.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول