اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه نیشابور:

کتابخانه دیجیتال بقعه فضل‌بن‌شاذان نیشابور افتتاح شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امورخیریه نیشابور گفت: یک واحد کتابخانه مکتوب و دیجیتال در هفته کتاب در بقعه متبرکه فضل‌بن‌شاذان (ره) این شهرستان افتتاح شد.

کتابخانه دیجیتال بقعه فضل‌بن‌شاذان نیشابور افتتاح شد
حجت‌الاسلام محمد ذاکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار داشت: تا پایان سال جاری شش کتابخانه مکتوب و دیجیتال دیگر در بقاع متبرکه مذکور امامزادگان محمد محروق و ابراهیم(ع)، تکیه ابوالفضلی (ع) و بی‌بی‌شطیطه و بقاع متبرکه قدمگاه رضوی، یحیی (ع) باغشن و حسین اصغر (ع) برزنون راه‌اندازی می‌شود.
وی افزود: در کتابخانه‌های مکتوب، فضاهایی را در بقاع متبرکه برای قرار گرفتن قفسه‌ها و دیگر تجهیزات جانمایی کرده‌ایم که به‌مرور با تکمیل منابع مالی ایجاد می‌شوند.
وی ادامه داد: در کتابخانه‌های دیجیتال نیز با خرید ابتدایی یک دستگاه رایانه، میز و صندلی و قفسه نرم‌افزار، این اماکن را راه‌اندازی می‌کنیم.
رئیس اداره اوقاف و امورخیریه نیشابور تصریح کرد: این برنامه در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی که فرمایش مقام معظم رهبری است، پیگیری می‌شود.
ذاکری یادآور شد: اداره کتابخانه‌های عمومی نیشابور وعده تأمین کتاب را برای کتابخانه‌های مکتوب داده است.
وی با اشاره به اینکه برای هر کتابخانه دیجیتال، ده‌ها نرم‌افزار در موضوعات عقیدتی، سیاسی، فرقه‌شناسی و مسائل خانواده خریداری شده است، خاطرنشان کرد: در هر نرم‌افزار ده‌ها تا هزاران کتاب قرار داده شده است.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول