اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم:

اخاذان مأمورنما در رباط کریم دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از دستگیری دو نفر اخاذ مامورنما در شهرک پرندک خبر داد.

اخاذان مأمورنما در رباط کریم دستگیر شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم به نقل از ستاد اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز، حسن آبادی اظهار داشت: مأموران کلانتری 15 منجیل آباد با کسب خبر از مرکز پیام مبنی بر وقوع یک فقره اخاذی تحت عنوان مامور در شهرک پرندک، با حضور در محل وقوع جرم، دستگیری اخاذان را در دستور کار قرار می‌دهند.
این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: با حضور ماموران انتظامی کلانتری 15 در محل وقوع جرم مشخص شد اخاذان فرصت طلب با مخدوش و سرقتی اعلام کردن پلاک موتورسیکلت قصد بردن وسیله نقلیه را داشتند که با مقاومت شاکی مواجه شده و از محل متواری می‌شوند.
آبادی تصریح کرد: مأموران انتظامی پس از بررسی‌های اولیه و با راهنمایی شاکی شماره انتظامی وسیله نقلیه اخاذان فرصت طلب را به دست آورده و در کمتر از هشت ساعت خودروی متهمان را جلوی درب منزل یکی از مجرمان سابقه دار در شهرک پرندک کشف می‌کنند.
وی افزود: ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضایی پس از ورود به منزل، دو نفر اخاذ مامورنما به نام‌های داریوش ـ د" و علی ـ س را دستگیر می‌کنند.
این مسئول انتظامی گفت: متهمان دستگیر شده در بازجوئی‌های پلیس پس از اعتراف به جرم خود اذعان داشتند با سرقتی و مخدوش اعلام کردن وسایل نقلیه تا کنون دو دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو را از شهروندان به سرقت بردند.
به گفته وی متهمان پس از دستگیری و تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در پایان به شهروندان توصیه کرد جاعلان عنوان و اخاذان مامورنما معمولاً از طریق بزرگ نمایی تخلفات و ضعف افراد و با شیوه ارعاب اقدام به اخاذی و سوء استفاده از قربانیان خود می‌کنند شهروندان گرامی در صورت مواجهه با موارد مشکوک به جعل عنوان، مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس گزارش کنند.
انتهای پیام/ن30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول