اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حسینی صدر:

موضوع رد صلاحیت من کذب محض است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس گفت: موضوع رد صلاحیت من به عنوان کاندید مجلس نهم کذب محض است.

موضوع رد صلاحیت من کذب محض است
موید حسینی صدر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خوی با اشاره به اینکه هم‌اکنون مردم در حال فراهم کردن مقدمات برگزاری انتخابات هستند، اظهار داشت: عده‌ای به طور مغرضانه در حال انتشار شایعه رد صلاحیت من هستند حال آنکه صلاحیت من به اتفاق آراء در هیئت اجرایی و هیئت نظارت تایید شده است.

 وی تصریح کرد: همه اطلاعات، گزارش‌ها و شب نامه‌های نوشته شده علیه بنده دروغی بیش نیست چرا که عملکردم در طول 4 سال نمایندگی به طور کامل شفاف است و در طول همه سال‌های خدمتگذاری در چارچوب قانون و خط راستین ولایت فقیه حرکت کرده‌ام به طوری که در سال‌های پیش رو نیز در هر جایگاه و موقعیت با وجود تبلیغات منفی به آرمان‌های انقلاب متعهد باقی خواهم ماند و انتشار این قبیل مسائل کذب در اراده‌ام هیچ‌گونه خللی ایجاد نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه خبرنگاران ناظران واقعی دولت و مجلس بوده و عملکرد آنها رصد می‌کنند خاطرنشان کرد: عملکرد، نوع فعالیت و نیت فعالیت اعم از خدمت یا داشتن طمع قدرت هر یکی از مسئولان چه در جایگاه اجرایی چه قانونگذاری همیشه توسط  اصحاب جراید مورد قضاوت قرار می‌گیرد ازاین‌رو انتظار می‌رود همان طور که در مواقع قصور و سهل‌انگاری خطاها گوشزد می‌کنند هم‌اکنون نیز در راستای برچیدن بساط شایعه‌سازی علیه کاندیداها ورود پیدا کنند.

 * مدیران معزول علیه کاندیداها شایعه‌پراکنی می‌کنند

 وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه چه‌کسانی به شایعه‌پراکنی روی می‌آورند گفت: افرادی که کینه و عداوت شخصی با نمایندگان دارند اغلب به تدوین گزارش‌های سراسر موهوم روی می‌آورند تعدادی از آنها افرادی هستند که در اثر سوء مدیریت از کرسی ریاست به زیر کشیده شده و عزل شدند به دنبال آن مسبب اصلی از دست رفتن موقعیت نمایندگان مجلس می‌دانند در حالی که نمایندگان در عزل و نصب‌ها هیچ‌گونه دخالتی ندارند فقط به عنوان ناظر عمل می‌کنند.

 * شکایت از شایعه‌سازان تاثیر منفی در فضای کار دارد

 نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس با بیان اینکه انتشار اخبار کذب در قانون از مصادیق افترا و تهمت محسوب می‌ شود و از طریق مراجع قضایی قابل پیگیری است، گفت: شکایت کردن از این قبیل افراد حق مسلم هر شخص اعم از مسئول یا غیر مسئول است ولی این قبیل اقدامات در فضای کار تاثیر  نامناسبی بر جای می‌گذارد، لازمه شکایت کردن پیگیری مستمر موضوع مطروحه در دادگاه است که باید برای این امر انرژی، زمان و ... صرف شود حال آنکه می‌توان این سرمایه‌ها برای خدمت‌رسانی به مردم هزینه کرد.

 این مسئول با بیان اینکه در فضای مجازی موجی از تخریب علیه کاندیدها آغازشده است بیان کرد: به عنوان مثال من در سال 1380 قبل از ورود به مجلس مدرک دکترای خود از یک دانشگاه معتبر کشور اخذ کرده‌ام به درجه دانشیاری نیز نائل آمده‌ام و پژوهشگر برتر نیز بودم هم اکنون به عنوان استاد دانشگاه در دانشگاه‌های کشور دانشجوی دکتری تربیت می‌کنم ولی در یکی از سایت‌های اینترنتی منتشر شده به تازگی به کسب مدرک دکترا موفق شدم که این با واقعیت انطباق ندارد.

 وی از استفاده مذموم سایت‌های اینترنتی، اس ام اس و ... برای مخدوش کردن سابقه کاندیداها اظهار نارضایتی کرد و گفت: متاسفانه در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی بازار شایعه‌سازی و شایعه فروشی علیه من و سایر کاندیدادها رونق یافته حتی ابزارهای نوین هم در سطح گسترده استفاده می‌شود در حالی که این امکانات برای خدمت به بشریت ساخته شده است.

 نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی ورود رسانه‌های جمعی برای تبیین کراهت شایعه‌سازی خواستار شد و اظهار داشت: به طور قطع انتشار اخبار دروغ، دور از واقعیت و بی‌پایه عواقب مخربی در حوزه اقتصاد، فرهنگ و  ... بر جای خواهد گذاشت حتی انرژی زیادی از مدیران سلب خواهد کرد چه بسا فرصت‌های گرانبها و نیروهای کارآمد زیادی هم از دست برود پس باید مطبوعات در راستای ارائه اطلاعات درست به مردم و شناساندن نیروهای متعهد و متخصص به رای‌دهندگان ورود پیدا کنند تا تحرکات مذبوحانه یک عده قلیل عقیم بماند.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول