اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

رد صلاحیت نشده‌ام

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: خبر منتشر شده در سایت‌های خبری مبنی بر رد صلاحیتم را به شدت تکذیب می‌کنم.

رد صلاحیت نشده‌ام

محمدکریم شهرزاد دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سئوال که با اعلام دور دوم تایید صلاحیت‌ها توسط هیئت‌های نظارت بسیاری از سایت‌ها اخباری مبنی بر رد صلاحیت برخی از نمایندگان از جمله شخص شما را منتشر کرده‌اند، آیا این خبر را تایید می‌کنید، تصریح کرد: برخی سایت‌هایی که هویت مشخصی ندارند، اخباری مبنی بر تایید نشدن صلاحیت من توسط شورای نگهبان منتشر کرده‌اند، که کذب محض است.

وی اظهار داشت: من روز گذشته نامه تایید صلاحیتم را از فرمانداری اصفهان دریافت کردم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه همه باید رعایت اخلاق اسلامی، تقوای سیاسی و تبعیت عملی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را در آستانه انتخابات پیش‌روی رفتار، صحبت‌ها و حرکت‌های خود قرار دهیم، گفت: حق پیگیری موضوع از طریق مراجع قانونی ذی‌صلاح برای من محفوظ است.

وی در پاسخ به این سئوال که پشت پرده اخبار منتشر شده در ارتباط با رد صلاحیت داوطلبان اصولگرای مجلس در اصفهان چیست، بیان داشت: بی‌تقوایی و نداشتن تعهد رسانه‌ای دلیل عمده این‌گونه حرکت‌هاست.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول