اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم - 57

عدم احراز به معنی رد صلاحیت نامزدهای انتخاباتی نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: اعلام عدم احراز ثبت‌نام شدگان نمایندگی مجلس شورای اسلامی به معنای رد صلاحیت آنان نیست و این فرصتی برای ابهام‌زدایی برای کاندیداها است.

عدم احراز به معنی رد صلاحیت نامزدهای انتخاباتی نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، آیت الله علی معلمی ظهر امروز در نهمین جلسه شورای اداری سال 90 شهرستان قائمشهر با اشاره به برپایی کنگره  شهدای شهرستان قائمشهر در ایام دهه فجر، زنده‌نگه داشتن یاد و نام شهدا را احیای آرمان‌های امام و شهدا عنوان کرد.
وی با تاکید بر برخورد مناسب فرهنگی با بدحجاب‌ها تصریح کرد: یادآوری و توجیه مراجعان بدحجاب در ادارات باید در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.
این مسئول در مورد ترور دانشمندان هسته‌ای ایران، عقب‌نشینی در مقابل مواضع و اهداف دشمن را به منزله سقوط اهداف نظام دانست و تاکید کرد: دشمن به هیچ قشری از جامعه ما رحم نخواهد کرد با بستن کمر همت، باید راه نفوذ خواسته‌های آنان را مسدود کرد.
معلمی با تاکید بر بسترسازی مناسب برای برگزاری انتخابات مردمی و سالم عنوان کرد: برخورد با تخلف و متخلف نیازمند پشتوانه فرهنگی است و در این راستا باید به گونه‌ای عمل شود تا مردم باور کنند تخلف، تخلف است و نظام با هرگونه تخلف و جرم انتخاباتی برخورد می‌کند.
عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: اعلام عدم احراز یک کاندیداتور مجلس نهم شورای اسلامی به معنی رد صلاحیت آن شخص نیست، فرصت برای ابهام‌زدایی برای فرد مورد نظر وجود دارد.
وی با اشاره به وظیفه شورای نگهبان در اعلام رد یا قبول صلاحیت ثبت‌نام شدگان متذکر شد: شورای نگهبان بدون هیچ حب و بغضی به اعمال وظیفه بپردازد تا زمینه حضور حداکثری مردم فراهم شود.
این مسئول در پایان اذعان داشت: بسیاری از املاک داخل و حاشیه شهرستان قائمشهر موقوفه است که در احیا و عمل به موازین وقف، عمل به منویات واقف حایز اهمیت است.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول