اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت دو هفته

قائمشهر میزبان مسابقات فوتسال مهندسان شرق مازندران شد

خبرگزاری فارس: قائمشهر به مدت دو هفته، میزبان نهمین دوره از مسابقات فوتسال اعضای کانون مهندسان ساختمان شرق مازندران شد.

قائمشهر میزبان مسابقات فوتسال مهندسان شرق مازندران شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، نهمین دوره از مسابقات فوتسال کانون مهندسان مازندران همزمان در شهرستان‌های قائمشهر و فریدونکنار از امروز در حال برگزاری است.

در این دوره از مسابقات، قائمشهر میزبان اعضای کانون مهندسان ساختمان شرق استان است و  فریدونکنار نیز به طور همزمان فوتسال مهندسان غرب مازندران را میزبانی می‌کند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران ظهر امروز در آیین افتتاحیه مسابقات که در سالن ورزشی امامعلی حبیبی در قائمشهر برگزار شد با گرامیداشت یاد مرحوم زنده‌یاد مهندس مسعود باقری بازیکن اسبق تیم نظام مهندسی مازندران و شهدای نظام مهندسی استان، این مسابقات را که به مناسبت روز مهندس برگزار می‌شود فرصتی برای توسعه فرهنگ سلامت عنوان کرد.

مصطفی خاوری‌نژاد تصریح کرد: فعالیت نظام مهندسی تنها در حوزه فرهنگی و مهندسی کشور متمرکز نمی‌شود بلکه ترویج و توسعه سلامت جامعه نیز آرمان این نظام است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران ابراز داشت: در این دوره 10 تیم از شرق استان به مدت دو هفته در روزهای یکشنبه و پنجشنبه به رقابت می‌پردازند و در پایان هر مسابقه یک بازیکن به عنوان بازیکن اخلاق زمین معرفی می‌شود.

وی تیم‌های حاضر در مسابقات را قائمشهر الف و ب، ساری الف و ب، بابل الف و ب، سازمان نظام مهندسی استان، نکا، جویبار و بهشهر عنوان کرد.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول