اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی

مسابقات فوتسال جام فجر در کوهبنان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان کوهبنان گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر انقلاب، مسابقات فوتسال جام فجر در شهرستان کوهبنان برگزار می‌شود.

مسابقات فوتسال جام فجر در کوهبنان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، رضا رفیع‌زاده عصر امروز در نخستین جلسه کمیته ورزشی ستاد دهه فجر این شهرستان با تشریح برنامه‌های ورزشی گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدای ورزشکار و برگزاری مسابقات فوتسال جام دهه فجر از مهم‌ترین برنامه‌های این کمیته است.

وی افزود: برگزاری مسابقات والیبال زمین خاکی در روستای سبتک، مسابقات والیبال بانوان، مسابقه دوچرخه‌سواری، دوی صحرانوردی، طناب‌کشی، کاراته، شطرنج، تنیس روی میز ویژه نوجوانان و کارکنان ادارات، همایش کوهپیمایی، مسابقات چوب‌پل و مسابقات دارت ویژه جانبازان و ایثارگران از جمله فعالیت‌ها و برنامه‌های کمیته ورزشی ستاد دهه فجر شهرستان کوهبنان است.

رفیع‌زاده خاطرنشان کرد: در آخرین روز از دهه مبارک فجر ورزشکاران رشته‌های مختلف با لباس ورزشی همگام با سایر اقشار جامعه در مراسم یوم‌الله 22 بهمن شرکت و بار دیگر با آرمان‌های بلند حضرت امام (ره) و شهدا تجدید عهد و پیمان و حمایت همه‌جانبه خود را از ولایت فقیه اعلام می‌کنند.

منصور متقی فرماندار کوهبنان نیز گفت: نگاهی گذرا به تاریخ اسلام بیانگر این واقعیت است که از نخستین روزهای استقرار حکومت اسلامی پیامبر اکرم (ص) به ورزش و ورزشکاران توجه ویژه‌ای داشته‌اند و والدین را به فراگیری ورزش به فرزندان خود ترغیب می‌کردند.

وی ابراز داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز رهبر حکیم و فرزانه انقلاب علاوه بر اینکه خود به ورزش اهمیت می‌دهند و توصیه‌های مکرری در زمینه گسترش این امر دارند، بارها ورزشکاران را مورد عنایت ویژه خود قرار داده‌اند و از برترین‌ها و قهرمانان مسابقات مختلف ورزشی تجلیل کرده‌اند.

متقی تصریح کرد: دولت نهم و دهم از ابتدای کار تمام تلاش خود را در زمینه گسترش فضاهای ورزشی و تجلیل از قهرمانان مسابقات به کار بسته است، به گونه‌ای که در حال حاضر شهرستان کوهبنان از لحاظ سرانه ورزشی دومین شهرستان استان کرمان محسوب می‌شود.

وی گفت: با توجه به نزدیکی ایام‌الله دهه فجر ورزشکاران باید به تزیین خیابان منتهی به اداره تربیت‌بدنی، برگزاری جشن در روز جوان و حضور هماهنگ در مراسم یوم‌الله دهه فجر اقدام کنند.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول