اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی تبریز خبر داد

برگزاری مسابقات فوتسال جام دهیاران با حضور 32 تیم

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی تبریز، از برگزاری مسابقات فوتسال جام دهیاران به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

برگزاری مسابقات فوتسال جام دهیاران با حضور 32 تیم
ایوب دهقان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز گفت: به مناسبت سی و سومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر، مسابقات فوتسال جام دهیاران با حضور 32 تیم توسط بخشداری مرکزی تبریز در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: این مسابقات در دو نقطه بخش مرکزی تبریز و با محوریت روستاهای کندرود و مایان‌سفلی برگزار می‌شود.

بخشدار مرکزی تبریز، هدف از برگزاری این مسابقات را افزایش روحیه مضاعف جوانان ساکن در روستاها عنوان کرد و افزود: این مسابقات در مرحله اول به صورت حذفی برگزار شده و در حال حاضر مرحله نیمه‌نهایی آن در حال برگزاری است و 16 بهمن‌ ماه بازی فینال و مراسم اختتامیه مسابقات در سالن شهید پورشریف شهرستان تبریز با حضور فرماندار و سایر مسئولان استانی برگزار خواهد شد.

افتتاح 8 پروژه عمرانی در دهه مبارک فجر

دهقان اظهار داشت: افتتاح ساختمان اداری چهار دهیاری روستاهای کندرود، باغ‌معروف، سهلان و شادآباد مشایخ، افتتاح ورزشگاه چندمنظوره روستاهای باغ‌معروف و سفیدان، بهره‌برداری از جاده روستای اوغلو‌کندی و بهره‌برداری از خط آبرسانی آب شرب روستای باغ‌معروف از طرح‌های مورد افتتاح در دهه فجر امسال هستند.

وی ادامه داد: ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر در روستاهای شهرستان تبریز تشکیل شده است و در بیش از 40 روستا مراسم ویژه گرامیداشت این ایام برگزار خواهد شد.

بخشدار مرکزی تبریز افزود: برگزاری مراسم جشن انقلاب، غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران دوران انقلاب اسلامی، به صدا درآمدن زنگ انقلاب در مدارس، تجلیل از نخبگان کنکوری روستا، برگزاری مسابقه شعر فجر، برگزاری مراسم خاطره‌گویی، آذین‌بندی و چراغانی مدارس و مساجد از مهم‌ترین برنامه‌های ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر در روستاهای شهرستان تبریز است.

وی همچنین از برگزاری جشن بزرگ انقلاب در تالار معلم تبریز نیز خبر داد و اظهار داشت: در این ویژه برنامه از تلاش‌های اعضای ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر در روستاها تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی در ادامه افزود: کوهپیمایی بزرگ اعضای ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر در روستاها و نیز تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای گمنام روز پنج‌شنبه ششم بهمن ماه در کوه عون‌بن علی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول