اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور

تیم فوتسال فراز قم به میهمانی ماهان اصفهان می‌رود

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال فراز قم در تلاش برای قرار گرفتن بین مدعیان صعود از مرحله گروهی رقابت‌‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور مقابل تیم فوتسال فولاد ماهان نوین اصفهان به میدان می‌رود.

تیم فوتسال فراز قم به میهمانی ماهان اصفهان می‌رود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسابقه تیم‌های فوتسال فراز قم و فولاد ماهان نوین اصفهان از دهمین هفته مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور این هفته به میزبانی تیم فولاد ماهان نوین اصفهان برگزار می‌شود.

در این دیدار حساس که در سالن پیروزی اصفهان برگزار خواهد شد، تیم فوتسال فراز قم که با توجه به نتایج نیم فصل نخست یکی از تیم‌های قعرنشین گروه دوم بود، اکنون برای رسیدن به مکان‌های بالای جدول گروه دوم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور برابر میزان خود صف‌آرایی خواهد کرد.

شاگردان ابوالفضل ثانی در تیم فوتسال فراز قم در حالی گام به این مسابقه حساس مقابل فولاد ماهان نوین اصفهان می‌گذارند که در چند هفته اخیر نتایج نامطلوبی در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور کسب کرده‌اند. 

تیم فوتسال فراز قم در دو هفته گذشته میزبان تیم‌های فوتسال کاوه زرند کرمان و بنیاد مسکن فارس بود که با قدرت توانست از فرصت مغتنم بازی در خانه به خوبی بهره‌برداری کند و در نهایت برابر هر دو مدعی حاضر در گروه دوم به پیروزی با نتایج پر گلی دست یابد.

تیم فوتسال فراز قم در حالی در این دیدار خارج از خانه برابر میزبان خود تیم فوتسال فولاد ماهان نوین اصفهان به میدان می‌رود که در بازی رفت در قم مقابل این تیم در میان ناباوری به برتری رسیده و موفق به کسب سه امتیاز شده است.

نکته دیگر این است که نتایج خوب در مسابقات دور برگشت توسط تیم فوتسال فراز قم در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌‌های کشور سبب شده است تا نماینده فوتسال قم وضعیت خوبی در جدول رده‌بندی گروه دوم فوتسال دسته اول باشگاه‌های کشور داشته باشد و اکنون در مکان چهارم جدول هشت تیمی گروه دوم لیگ دسته اول در جمع مدعیان صعود به نیمه نهایی جای بگیرد.

نماینده قم در مسابقات این فصل لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور از 9 بازی خود، 13 امتیاز در کارنامه دارد که این امتیازها حاصل چهار پیروزی، یک تساوی و چهار شکست مقابل حریفان تا پایان هفته نهم مسابقات مرحله گروهی لیگ دسته اول فوتسال کشور است.

تیم فوتسال فراز قم در گروه دوم مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌‌های کشور با تیم‌‌های صدرای شیراز،‌ هومن سازی ماهشهر، کاوه زرند کرمان، گاز خوزستان، بنیاد مسکن شیراز، نفت امیدیه اهواز و فولاد ماهان نوین اصفهان هم‌‌‌‌گروه است.

در جدول رده‌بندی این گروه در حال حاضر تیم فوتسال گاز خوزستان در صدر قرار دارد و تیم‌های فوتسال نفت امیدیه، بنیاد مسکن فارس، فراز قم و فولاد ماهان نوین اصفهان در رده‌های بعدی ایستاده‌اند، ضمن اینکه دو تیم از این گروه صعود می‌کنند.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول