اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتسال فراز قم:

بخت فراز قم برای صعود به لیگ برتر فوتسال افزایش یافت‌

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتسال فراز قم گفت: با کسب پیروزی خانگی برابر تیم بنیاد مسکن شیراز بخت تیم ما برای صعود به رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بیشتر شد.

بخت فراز قم برای صعود به لیگ برتر فوتسال افزایش یافت‌
هادی گائینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم،‌ بیان کرد: در هفته نهم بازی سختی برابر تیم فوتسال بنیاد مسکن شیراز داشتیم زیرا آنها یکی از سه تیم مدعی گروه بودند و با آرامش خاطر بیشتری بازی می‌کردند ولی بازیکنان ما که بیشتر جوانان تیم بودند، حضورشان در این بازی بسیار خوب و قابل قبول بود.
وی اظهار داشت: چون می‌دانستیم که این بازی برای ما حکم موفقیت یا ناکامی در صعود به رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را دارد، از بازیکنان خواستیم بدون استرس و اضطراب بازی کنند که همین گونه نیز شد و در نهایت سه بر یک نتیجه را از آن خود کردیم.
سرپرست تیم فوتسال فراز قم تاکید کرد: بازیکنان مستعد و آینده‌داری را در مسابقات امسال لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور در ترکیب تیم داریم و این برای مجموعه باشگاه فراز قم دستاوردی بسیار ارزنده‌ای است و به همین خاطر به آینده تیم امیدوار هستیم و با تلاش بیشتر برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی در مسابقات دیگر حاضر می‌شویم.
وی با اشاره به پیروزی فراز قم در بازی خانگی هفته نهم لیگ دسته اول فوتسال کشور، عنوان داشت: تیم ما در این بازی خانگی خود در دومین هفته از دور برگشت مقابل تیم بنیاد مسکن شیراز بازی خوبی ارائه کرد و در مجموع از عملکرد بازیکنان جوان و خوش‌آتیه تیم راضی هستیم.
گائینی با اشاره به اینکه بازی هفته دوم از دور برگشت از مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور با پیروزی بسیار ارزنده‌ای برای فراز قم همراه بود، اضافه کرد:‌ در مدت پنج هفته به پایان دیدارهای مرحله گروهی، زمان زیادی باقی مانده است و در این تعداد بازی به جوانان تیم بیش از پیش امیدواریم تا نتایج بسیار خوبی برابر حریفان کسب کنند.
وی همچنین با بیان اینکه 16 تیم فوتسال در دو گروه دیدارهای مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال را برگزار می‌کنند، عنوان داشت: در پایان دیدارهای مرحله گروهی مسابقات، از هر گروه دوم تیم به مرحله نیمه‌نهایی صعود خواهند کرد که از جمع آنها، در نهایت دو تیم راهی مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور خواهند شد.
سرپرست تیم فوتسال فراز قم با اشاره به بازی آینده تیم فوتسال فراز قم در مسابقات دور برگشت، یادآور شد: با توجه به برنامه‌ریزی کمیته فوتسال در دیدار بعدی که روزهای پایانی این هفته برگزار می‌شود، فراز قم به اصفهان خواهد رفت تا با تیم فولاد ماهان نوین این شهر مسابقه دهد.
فراز قم در حال حاضر با کسب 13 امتیاز در مکان چهارم جدول رده‌بندی گروه دوم دیدارهای مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور قرار دارد و این در حالی است که امتیازات خود را از چهار پیروزی، یک تساوی و چهار شکست به دست آورده است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول