اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال حجاب قزوین:

بازیکنان شاهین به جای فوتسال فوتبال بازی کردند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال بانوان حجاب قزوین با اشاره به تساوی تیمش در بازی مقابل تیم شاهین بندرعباس گفت: بازیکنان این تیم به جای فوتسال، فوتبال بازی کردند.

بازیکنان شاهین به جای فوتسال فوتبال بازی کردند
آمنه محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: بازیکنان تیم شاهین بندرعباس در اکثر دقایق، بازی هوایی را در دستور کار خود قرار دادند و همین امر کار را برای بازیکنان تکنیکی ما در ادامه این دیدار با مشکل مواجه کرد.

وی با اشاره به اینکه تیمش در لحظات پایانی پیروزی را با تساوی عوض کرد افزود: بازیکنانم در دقایق آخر این دیدار بازی را تمام شده فرض کردند و همین امر موجب گل خوردنمان شد.

محمودی با بیان اینکه در نیمه اول بازی کاملاً بر توپ و میدان مسلط بودند و برتری دو گل در این نیمه کاملاً گویای این مسئله بود تصریح کرد: برتری ما در نیمه دوم هم می‌توانست با زدن گل‌های بیشتر تداوم یابد ولی بازیکنانم از موقعیت‌های به دست آمده نتوانستند به خوبی استفاده کنند.

سرمربی تیم حجاب قزوین از دوندگی بی امان بازیکنان شاهین بندرعباس هم به نیکی یاد کرد و ابراز کرد: بازیکنان این تیم در طول بازی با تلاش‌های بی وقفه خود بازیکنانم را خسته کردند و توانستند از این فرصت به دست آمده به خوبی استفاده کنند و بازی باخته را با تساوی عوض کنند.

تیم حجاب قزوین در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور در ورزشگاه شهید بابایی قزوین با نتیجه تساوی چهار بر چهار مقابل تیم شاهین بندرعباس متوقف شد و با کسب ده امتیاز و یک بازی کمتر پس از تیم‌های فرهنگ ایثار تهران، شرکت ملی حفاری اهواز و صنعت نفت آبادان در مکان چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

تیم فوتسال حجاب قزوین که عنوان سومی فصل گذشته این رقابت‌ها را در کارنامه خود دارد در این فصل با تیم‌های ایثار تهران، صنعت نفت آبادان، آراجرعه فارس، فردوسی مشهد، شاهین بندرعباس، وحدت ساری، فولادماهان اصفهان، نیوسادگیلان و شرکت ملی حفاری اهواز رقابت می‌کند.

انتهای پیام/ش20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول