اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال بنیاد مسکن شیراز:

فراز باید از لیگ فوتسال کناره‌گیری می‌کرد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال بنیاد مسکن شیراز پس از شکست تیمش در برابر فراز قم گفت: تیم فراز به دلیل حاضر نشدن در دو مسابقه باید از لیگ دسته اول کنار گذاشته می‌شد.

فراز باید از لیگ فوتسال کناره‌گیری می‌کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، غلامرضا هنرپیشه پنج‌شنبه شب در حاشیه دیدار تیم‌های فراز قم و بنیاد مسکن شیراز که با شکست این تیم همراه بود، در سخنانی با اشاره به اینکه ترکیب تیم فوتسال فراز نسبت به دور رفت مسابقات تغییرات بسیار عمده‌ای داشته است، خاطر نشان کرد: امروز بازیکنانی که در دیدار رفت مقابل آنها بازی کردیم در زمین حضور نداشتند و فراز با ترکیبی کاملا متفاوت پا به میدان گذاشته بود.
وی با اشاره به تلاش کادر فنی تیم بنیاد مسکن برای شناخت تیم فراز تصریح کرد: فیلم بازی‌های فراز را دریافت کرده و بازی این تیم را به صورت کامل آنالیز کرده بودیم، ولی در این دیدار فراز با ترکیبی متفاوت باعث شد که تیم ما به دردسر بیفتد و در نهایت نیز بازی را واگذار کند.
سرمربی تیم فوتسال بنیاد مسکن شیراز با اشاره به اینکه تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول از این پس دیدارهای سختی را مقابل نماینده قم در فوتسال در پیش دارند، خاطر نشان کرد: تغییرات گسترده و تنوع ترکیبی که در تیم فراز قم به وجود آمده موجب شده است که تیم‌ها کار دشواری مقابل فراز داشته باشند.
وی با اشاره به نحوه بازی بازیکنان تیم فوتسال بنیاد مسکن شیراز در این مسابقه گفت: متاسفانه در این دیدار از فرصت‌هایی که به دست آوردیم نتوانستیم بهره لازم را ببریم و همین مسئله منجر به شکست تیم شد.
هنرپیشه با تمجید بازی خوب بازیکنان تیم فراز به ویژه در نیمه اول مسابقه اضافه کرد: البته در نیمه دوم پس از اینکه تیم ما گل دریافت کرد، بازیکنان ما به خود آمده و ابتکار عمل را به دست گرفتند ولی نتوانستند که دروازه فراز را بگشایند.
وی در خصوص وضعیت نامشخص تیم فراز در نیم فصل نخست رقابت‌ها بیان کرد: فراز قم در نیم فصل نخست در دو بازی از حضور در زمین مسابقه خودداری کرد و به همین دلیل باید از دور مسابقات کنار می‌رفت.
سرمربی تیم فوتسال بنیاد مسکن شیراز تاکید کرد: فدراسیون باید فراز قم را از مسابقات کنار می‌گذاشت ولی مشخص نیست که چرا قانون در خصوص این تیم اجرا نشده است.
تیم فوتسال فراز قم در چارچوب رقابت‌های هفته نهم لیگ دسته اول فوتسال با نتیجه سه بر یک بنیاد مسکن شیراز را شکست داد.
انتهای پیام/ج20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول