اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با عنوان جام فجر

16 تیم در فوتسال جام شهدای سلفچگان قم رقابت می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدعیان قهرمانی در رقابت‌های فوتسال جام شهدای سلفچگان قم از امروز رقابت خود برای کسب عنوان قهرمانی را آغاز می‌کنند.

16 تیم در فوتسال جام شهدای سلفچگان قم رقابت می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، با برنامه‌ریزی و هماهنگی صورت گرفته بین اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال شهر سلفچگان، رقابت‌های فوتسال قهرمانی این شهر با حضور تیم‌های مدعی و با عنوان جام شهدای سلفچگان از امروز آغاز می‌شود.
این رقابت‌ها که از قدمت دیرینه‌ای در بین جوانان و علاقه‌مندان به فوتسال در سلفچگان قم برخوردار است امسال به مراتب بهتر از سال‌ها و دوره‌های گذشته مورد استقبال تیم‌های مدعی قرار گرفته تا بعد از برگزاری مراحل مختلف، تیم‌های برتر نیز معرفی شوند.
در این مسابقات که دیدارهای مرحله مقدماتی آن به شکل دوره‌ای در گروه‌های مختلف برگزار می‌شود، تیم‌های فوتسال شرکت‌کننده فرا رسیدن سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و ایام‌الله دهه مبارک فجر را نیز گرامی خواهند داشت.
تیم‌های مهرگان قلعه چم، سلفچگان، راوه، حسن‌آباد، پیام نور، جنداب، آریانا اسلام‌آباد، پاسگاه انتظامی، عنایت بیگ، حاجی‌آباد، سیاره سبز، حصار سرخ، بسیج جنداب، حسین‌آباد، فولاد غرب و عوارضی در این دوره از مسابقات با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی مسئولان برگزاری مسابقات، تیم‌های شرکت‌کننده در رقابت‌های فوتسال گرامیداشت دهه فجر و یادواره شهدای سلفچگان قم از امروز برای کسب عنوان قهرمانی در سالن ورزشی شهدای سلفچگان به مصاف یکدیگر می‌روند.
در هفته نخست از این رقابت‌ها امروز تیم فوتسال مهرگان قلعه چم مقابل تیم سلفچگان صف‌آرایی می‌کند، تیم فوتسال راه به مصاف حسن‌آباد می‌رود و در سومین مسابقه تیم‌های فوتسال پیام نور و جنداب برابر یکدیگر قرار می‌گیرند.
این در حالی است که آریانا اسلام‌آباد در دیداری مهم به مصاف تیم فوتسال پاسگاه انتظامی سلفچگان خواهد رفت و فوتسالیست‌های تیم عنایت بیک در مسابقه نخست خود با تیم فوتسال حاجی آباد دیداری مهم و سخت را برگزار خواهند کرد.
مسابقه تیم‌های سیاره سبز و حصار سرخ نیز با توجه به ترکیب دو تیم از جمله بازی‌های مهم هفته نخست به شمار می‌رود، ضمن اینکه در یکی از دیگر بازی‌های با اهمیت تیم‌های فوتسال بسیج جنداب و فولاد غرب با یکدیگر دیدار می‌کنند.
از سوی مسئولان برگزاری مسابقات برنامه دیدارهای بعدی نیز مشخص شده است که طبق آن تیم فوتسال عنایت بیک به مصاف سیاره سبز می‌رود و فوتسالیست‌های حصار سرخ در دومین بازی خود با تیم حاجی‌آباد مسابقه می‌دهند.
تیم فوتسال بسیج جنداب با فولاد غرب دیدار می‌کند، تیم فوتسال عوارضی سلفچگان مقابل حسین‌آباد قرار می‌گیرد، مهرگان قلعه چم با تیم حسن‌آباد رو‌به‌رو می‌شود و بازی تیم‌های سلفچگان با راوه، پیام نور با پاسگاه انتظامی سلفچگان و جنداب با آریانا اسلام‌آباد دیگر دیدارهای این مرحله هستند.
بر اساس قوانین در نظر گرفته شده که به تیم‌های شرکت‌کننده نیز ابلاغ شده است، تاخیر بیش از 10 دقیقه منجر به نتیجه سه بر صفر به نفع تیم حاضر خواهد شد، ضمن اینکه جام قهرمانی با حضور مسئولان شهر سلفچگان و اداره کل ورزش و جوانان قم به تیم‌های برتر اهدا می‌شود.
انتهای پیام/ج20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول