اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن خبرنگاران آذربایجان غربی خبر داد

برگزاری مسابقات فوتسال جام رسانه در ارومیه

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن خبرنگاران آذربایجان غربی گفت: دومین دوره مسابقات فوتسال جام رسانه در ارومیه برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات فوتسال جام رسانه در ارومیه
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، یوسف رحیمی در پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رسانه‌ها نقش غیر قابل انکار و گسترده‌ای در توسعه فرهنگ آموزش در جامعه برعهده دارند از این رو سهم رسانه‌ها در توسعه فرهنگ ورزش و سلامتی در بین اقشار جامعه قابل توجه است و نباید از آن غفلت کرد.

وی افزود: استان آذربایجان غربی دارای استعدادها و ظرفیت‌های زیادی در حوزه ورزش است و برای تقویت و پرورش این استعدادها باید امکانات و لوازم آن فراهم شود تا شاهد شکوفایی بیش از پیش ورزش در استان به ویژه در جمع اصحاب رسانه و مطبوعات باشیم و ورزش استان به جایگاه مطلوب خود دست یابد.

رحیمی در ادامه از برگزاری دومین دوره مسابقات فوتسال در ارومیه خبر داد  و گفت: این دوره از مسابقات به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و به یاد شهدای دانشمند کشور در ارومیه برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به حضور تیم‌های مختلف در این رقابت ورزشی اضافه کرد: در این مسابقات که با حضور تیم‌های فوتسال انجمن خبرنگاران، واحد خبر صدا و سیمای مرکز استان، اداره کل ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود تیم‌های حاضر به صورت دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی با اشاره به زمان برگزاری مسابقات تصریح کرد: این مسابقات از 13 بهمن ماه جاری به مدت یک هفته در سالن‌های ورزشی کارگران، فرهنگسرای جوان و سالن 6 هزار نفری غدیر در ارومیه برگزار می‌شود.

رئیس انجمن خبرنگاران آذربایجان غربی در ادامه از هماهنگی برای دیدار دوستانه انجمن خبرنگاران استان با تیم فوتسال هنرمندان کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: با هماهنگی و همکاری‌های انجام شده توسط هیئت فوتبال استان مراحل مقدماتی برای حضور تیم هنرمندان کشور در ارومیه و بعد از موافقت قطعی تیم فوتسال هنرمندان این دیدار دوستانه در آینده نزدیک در ارومیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول