اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر کرمانشاه:

بررسی صلاحیت شهردار کرمانشاه روند قانونی را طی کرده است

خبرگزاری فارس: یک عضو شورای شهر کرمانشاه گفت: بررسی صلاحیت شهردار کرمانشاه روند قانونی خود را طی کرده است.

بررسی صلاحیت شهردار کرمانشاه روند قانونی را طی کرده است
سیداحسان احسانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: براساس قانون بررسی صلاحیت شهردار باید ظرف مدت 10 روز انجام شود.

وی با بیان اینکه مراحل اداری و قانونی صلاحیت شهردار معرفی شده به وزارت کشور انجام شده است، تصریح کرد: تأخیر پیش آمده در روند بررسی صلاحیت پیمان قربانی، شهردار منتخب شورا به دلیل فضای سیاسی ایام انتخابات است.

احسانی تصریح کرد: وزارت کشور در بررسی صلاحیت شهردار وظایف خود را انجام داده و پرونده وی را به مراجع ذیصلاح ارجاع داده است.

این عضو شورای شهر کرمانشاه افزود: شورای شهر پیگیری‌های خود را در این زمینه انجام می‌دهد و به زودی نتیجه استعلام از طریق وزارت کشور به استانداری کرمانشاه اعلام خواهد شد.

شایان ذکر است، ‌‌چهارم تیر‌‌ماه امسال منوچهر فخری از سمت شهرداری کرمانشاه استعفا داد و آرش رضایی به عنوان شهردار منتخب شورای شهر کرمانشاه معرفی شد که عدم تأیید صلاحیت وی منجر به تصمیم مجدد شورای شهر مبنی بر انتخاب گزینه جدید شد.

بر این اساس اعضای شورای شهر پیمان قربانی را به عنوان شهردار منتخب به مراجع ذیصلاح معرفی کردند اما هنوز جواب استعلام صلاحیت وی محرز نشده است.

کلانشهر کرمانشاه هم اکنون بیش از هفت ماه است که با سرپرست اداره می‌شود و نداشتن شهردار در این مدت شهر را دچار مشکلات متعددی کرده است.

انتهای پیام/م20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول