اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

رعایت مناسب‌سازی در اجرای پروژه‌های ساختمان‌های عمومی الزامی است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رعایت مناسب‌سازی در اجرای پروژه‌های ساختمان‌های عمومی الزامی است و از حدود یک سال گذشته این موضوع به صورت جدی پیگیری می‌شود.

رعایت مناسب‌سازی در اجرای پروژه‌های ساختمان‌های عمومی الزامی است
مصطفی بهبهانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اجرای طرح‌های مناسب‌سازی در اصفهان اظهار داشت: مناسب‌سازی محیط شهری و اماکن عمومی موجود در سطح شهر برای رعایت حقوق معلولان در سطح جامعه الزامی است.

وی با اشاره به اینکه مناسب‌سازی در دو بخش باید مورد توجه قرار بگیرد، اضافه کرد: عبور و مرور معلولان در سطح شهر نباید با مشکل مواجه شود و تمامی معلولان موجود در جامعه همانند افراد عادی باید به راحتی از فضا‌های موجود در سطح شهر استفاده کنند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه اجرای مناسب‌سازی از حدود یک سال گذشته تا‌کنون به صورت جدی در اصفهان دنبال می‌شود، تصریح کرد: براساس برنامه پنج ساله شهرداری مقرر شده است که مناسب‌سازی معابر شهری در اولویت‌های برنامه‌های شهرداری اصفهان قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه به مرور زمان معابر موجود در سطح شهر برای عابران پیاده، معلولان حرکتی و نا‌بینایان مناسب‌سازی می‌شود، افزود: ساماندهی وضعیت بخشی از معابر موجود در سطح شهر، اجرای طرح‌های مناسب‌سازی بر روی معابر جدید‌الاحداث و باز‌سازی بخش‌های موجود در سطح شهر که قابل ساماندهی نیستند از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان اصفهان در زمینه مناسب‌سازی است.

بهبهانی با اشاره به اینکه بودجه‌های شهرداری در زمینه مناسب‌سازی به این موارد اختصاص می‌یابد، تاکید کرد: ساختمان‌های عمومی نیز ملزم به رعایت موارد مناسب‌سازی هستند و متولیان اجرای پروژه‌های ساختمان‌های عمومی باید به حقوق معلولان در این زمینه توجه کنند.

وی افزود: رعایت مناسب‌سازی در اجرای پروژه‌های ساختمان‌های عمومی الزامی است و از حدود یک سال گذشته این موضوع به صورت جدی پیگیری می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان بیان داشت: شهرداری در آینده نیز باید در صورت عدم رعایت مناسب‌سازی در این پروژه‌ها از صدور پایان کار برای آنها خودداری کند و مناسب‌سازی ساختمان‌های عمومی و معابر شهری برای استفاده معلولان به شدت از سوی شورای شهر حمایت می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول