اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته اول فوتسال

تیم فوتسال اعتماد ایرانیان در قزوین به دنبال صدرنشینی است

خبرگزاری فارس: در لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور موسسه مالی و اعتباری اعتماد ایرانیان در قزوین به دنبال صدرنشینی است.

تیم فوتسال اعتماد ایرانیان در قزوین به دنبال صدرنشینی است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در هفته دوم از دور برگشت لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور شامگاه جمعه هفتم بهمن‌ماه تیم موسسه مالی و اعتباری اعتماد ایرانیان در سالن شهید بابایی قزوین به مصاف حریف خود می‌رود.
آرش‌بتن قزوین حریف هفته نهم موسسه مالی و اعتباری اعتماد ایرانیان است و می‌تواند روند پیروزی‌هایش را در برابر این حریف نیز تداوم بخشد تا هم‌چنان در بالای جدول خود را نگه‌دارد.
این مسابقه برای نماینده استان خراسان‌رضوی در لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور اهمیت بسیاری دارد و در صورت پیروزی بر حریف می‌تواند به صدرنشینی امیدوار شود.
این تیم در آخرین دیدار خود در این رقابت‌ها موفق شده بود شهرآورد فوتسال مشهد را در سالن شهید بهشتی پیروز شود و فردوسی را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.
این تیم به همراه استیل‌آذین سمنان و شهرداری تبریز رقابت شانه به شانه‌ای در صدر جدول این رقابت‌ها دارد و در صورت لغزش هر یک از این دو تیم به صدر جدول صعود می‌کند.
قضاوت این دیدار برعهده محمد حیرتی، انور ابراهیمی، مصطفی کرد و مهدی کرد است.
هم‌چنین از سوی کمیته برگزاری مسابقات فوتسال فدراسیون فوتبال احمدرضا جباری ناظر این دیدار حساس است.
دیدار تیم‌های آرش‌بتن قزوین و موسسه مالی و اعتباری اعتماد ایرانیان در چارچوب هفته نهم مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور روز جمعه هفتم بهمن‌ماه از ساعت 15 و 30 دقیقه در سالن شهید بابایی قزوین برگزار می‌شود.
در نیم‌فصل نخست این رقابت‌ها تیم موسسه مالی و اعتباری اعتماد ایرانیان نتایج خوب و درخشانی کسب کرد و در نهایت در رده سوم این رقابت‌ها ایستاد.
انتهای پیام/م30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول