اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی راه ساری:

بازی فردای فوتسال راه و منصوری جذاب و حیاتی است

خبرگزاری فارس: سرمربی راه ساری در آستانه بازی تیمش در برابر شهید منصوری قرچک ورامین گفت: با توجه به حضور پرشور تماشاگران ساروی، بازی دو تیم راه ساری و شهید منصوری می‌تواند بسیار جذاب و حیاتی برای راه ساری باشد.

بازی فردای فوتسال راه و منصوری جذاب و حیاتی است
علیرضا رعدی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان کرد: به طور حتم در مقابل تیم صدرنشین جدول شهید منصوری قرچک بازی سخت و دشواری خواهیم داشت که با تلاش بازیکنان می‌توانیم سه امتیاز بازی را به دست آوریم.
وی گفت: بازیکنان راه‌ ساری هنوز بیمار هستند و در مدت چند هفته‌ای که در خدمت تیم راه ساری هستم از نظر روحی و روانی با بازیکنان کار می‌کنم تا بازیکنان به شرایط آرمانی روحی و روانی لازم برسند.
سرمربی راه ساری تصریح کرد: برای هر بازی، استراتژی و تاکتیک مناسب آن بازی را در طول هفته با بازیکنان کار می‌کنیم که متوقف کردن گیتی‌پسند در ساری نمونه بارز آن بازی بوده است.
رعدی تصریح کرد: بازیکنان ما کاملا واقف هستند که با چه تیمی در خانه بازی خواهند کرد، تیم ما به نقاط قوت خود و نقاط ضعف حریف نگاه دارد.
وی در ادامه گفت: بازیکنان و کادر فنی تمام تلاش خود را در این بازی خواهند کرد تا با تشویق تماشاگران و همت مسئولان تیم به نتیجه لازم برسد و پیروز میدان باشد.
رعدی تصریح کرد: تیم شهید منصوری قرچک از مدعیان قهرمانی لیگ برتر فوتسال کشور است که با توجه به حضور پرشور تماشاگران ساروی، بازی دو تیم راه ساری و شهید منصوری می‌تواند بسیار جذاب و حیاتی برای راه ساری باشد.
وی گفت: تیم راه ساری در شرایط سخت قرار دارد و برای بقا در لیگ به این پیروزی احتیاج داریم، بازیکنان و کادر فنی راه ساری فقط برای پیروزی به میدان می‌روند.
سرمربی راه ساری در پایان اظهار کرد: به هواداران قول می‌دهیم تیم با یکی دو برد متحول می‌شود و با کسب امتیازات لازم می‌تواند به عنوان نماینده شایسته مازندران حضورش را در لیگ برتر فوتسال کشور مسجل کند.
به گزارش فارس، راه ساری از هفته بیستم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور فردا جمعه هفتم بهمن از ساعت 16 در سالن ورزشی سید رسول حسینی میزبان تیم صدرنشین شهید منصوری قرچک است.
راه ساری هم‌اکنون با 12 امتیاز در رده سیزدهم جدول 14 تیمی این مسابقات جا دارد و از گزینه‌های سقوط به لیگ پایین‌تر است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول