اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل:

تداوم فرهنگ دفاع مقدس انقلاب را از هر تهدیدی بیمه می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: تداوم روحیه ایثار و شهادت‌طلبی و فرهنگ متعالی دفاع مقدس انقلاب اسلامی ایران را از هرگونه توطئه دشمن در امان نگه داشته و این نظام را بیمه می‌کند.

تداوم فرهنگ دفاع مقدس انقلاب را از هر تهدیدی بیمه می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عظیم دشتی عصر امروز در جمع زائران سرزمین نور شهرستان‌های بیله‌سوار و سرعین اظهار داشت: یاد و نام شهدای هشت سال دفاع مقدس در دل ملت ایران زنده و جاودانه است و این یاد به منزله خونی در رگ‌های جامعه ماست که با عزت و شرافت جریان داشته و گذر زمان نیز گرد و غبار فراموشی بر آن نمی‌نشاند.

وی تصریح کرد: هرچند با گذشت زمان از دوران حماسه‌های دوران دفاع مقدس فاصله زمانی و ظاهری می‌گیریم اما هر سال اشتیاق و علاقمندی مردم به ویژه نسل جوان کشورمان از این فرهنگ بی‌نظیر نشان می‌دهد که ایران اسلامی ما تداوم‌بخش راه شهدا و افتخارآفرینان هشت سال دفاع مقدس است.

دشتی بیان کرد:‌ راه‌های مختلفی برای انتقال فرهنگ و شهادت به جامعه وجود دارد که یکی از مهم‌ترین این راه‌ها برگزاری اردوهای راهیان نور در نقاط مختلف شهر است که هر کس سعی می‌کند به یادمان و محل عروج شهدا سر بزند تا از لحاظ روحی و اندیشه‌ای منقلب و متحول شود.

این مسئول با اعلام اینکه امروز جوانان و نسل آینده ما به چنین تحول در برپایی اندیشه‌ها و باورهای سالم و معرفتی نیاز دارند، خاطرنشان کرد: زمانی که جوانان برومند این مرز و بوم معنای از جان گذشتگی و ایثار را به خوبی درک کنند، به یقین بسیاری از مشکلات جامعه امروزی ما قابل حل شدن است.

وی اضافه کرد: این روحیه مقاومت و تدافعی در مقابل تهاجم گسترده و رنگارنگ استکبار جهانی را در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف مشاهده می‌کنیم که سبب شده این نظام به اهداف خود رسیده و در مسیر تحقق آن گام بردارد.

به گزارش فارس، رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت:‌ ایران باید هم به جوانان دیروز و هم به جوانان امروز ببالد و افتخار کند که چنین جوانان برومند و با بصیرتی دارد که به سرعت حقایق را درک و نسبت به آن شناخت و معرفت پیدا می‌کنند.

وی به تمعنینه و معرفت جوانان در عرصه‌های مختلف به ویژه شناخت راه و آرمان شهدا و امام شهدا اشاره کرد و افزود: شور و اشتیاقی که جوانان ما برای حضور در مناطق عملیاتی از خود نشان می‌دهند فارغ از زندگی پر از استرس و مادی معمولی نشان‌دهنده خلوص و اندیشه سالم جوانانمان است که در عرصه‌های مختلف شاهد اعتلا و ارزش‌گذاری آنها هستیم.

دشتی به بازدید دانش‌آموزان به ویژه 480 نفر از دختران دانش‌آموز از یادمان الوند کنار، شلمچه، ‌طلاعیه و هویزه را یادآور شد و تصریح کرد: ‌امروز در سنگر دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی بانوان ما با تکیه بر حفظ حجاب و عفاف و دینداری خود صحنه عزت‌مندتری را خلق کرده‌اند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول