اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر خبر داد:

حضور 800 فرهنگی راوی دفاع مقدس در اردوهای آمادگی دفاعی

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر از حضور 800 فرهنگی به عنوان راوی دفاع مقدس در اردوهای آمادگی دفاعی خبر داد.

حضور 800 فرهنگی راوی دفاع مقدس در اردوهای آمادگی دفاعی
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حمید خرمدل در دوره آموزشی طرح صالحین در دشتستان اظهار داشت: دانش‌آموزان همواره در جامعه تاثیرگذار هستند و جذب این قشر به سمت بسیج اهمیتی زیاد دارد.
وی افزود: حساس‌ترین و بزرگترین قشر، مجموعه فرهنگیان و دانش‌آموزان هستند که امروز برای دشمن و استکبار، این قشر بسیار با اهمیت شده و دشمنان به دلیل اینکه نتوانستند نظام و انقلاب ما را از راه سخت و نظامی از پای درآورند، تمام سرمایه‌گذاریشان را روی قشر دانش‌آموز متمرکز کرده‌اند تا به اهداف خود برسند.
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر خاطرنشان کرد: طرح شجره طیبه صالحین از طرح‌های مهم فرهنگی و تاثیرگذار است که با همکاری آموزش و پرورش و مجموعه سپاه به شکل مطلوبی در حال اجراست.
خرمدل تصریح کرد: این دوره آموزشی با شرکت 240 نفر از فرهنگیان و به مدت سه روز در سالن مدیریت آموزش و پرورش دشتستان برگزار می‌شود و امیدوار هستیم به نتایج مطلوب برسیم.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری اردوهای طرح آمادگی دفاعی اذعان داشت: امسال و در سال تحصیلی جاری بیش از 14 هزار دانش‌آموز طی بیش از 18 مرحله به اردوی عملی درس آمادگی دفاعی اعزام می‌شوند که تاکنون 5500 دانش‌آموز به این اردوها اعزام شده‌اند.
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر از حضور 800 فرهنگی به عنوان راوی دفاع مقدس در اردوهای آمادگی دفاعی خبر داد و اذعان داشت: تعداد زیادی از فرهنگیان که یادگاران دفاع مقدس هستند در اردوهای آمادگی دفاعی همراه دانش‌آموزان حضور خواهند داشت و خاطرات دوران دفاع مقدس را روایت می‌کنند.
خرمدل در ارتباط با دوره‌های حلقه‌های صالحین گفت: دوره آموزشی مدیران حلقه‌های طرح صالحین در بخش دانش‌آموزی ترجیحا ویژه فرماندهان واحدها و در بخش فرهنگیان، ویژه مدیران کانون‌ها و اعضای شورای کانون بسیج فرهنگیان است.
وی افزود: این دوره آموزشی به دو دوره مقدماتی و تکمیلی تقسیم می‌شود و دوره مقدماتی که سه روزه است، در استان و دوره تکمیلی بصورت متمرکز در استان‌های تهران، قم و مشهد برگزار می‌شود.
خرمدل هدف از برگزاری این دوره آموزشی را افزایش مهارت‌های تربیتی و آموزشی مدیران برای اداره مناسب حلقه‌ها و انسجام‌بخشی به برنامه‌های معرفتی، بصیرتی و تربیتی بسیجیان دانست.
در این جلسه، رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان نیز به بیان اهداف دوره آموزشی طرح صالحین پرداخت و از بسیج دانش‌آموزی استان تقدیر کرد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول