اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شجاعی مطرح کرد

اروپایی‌ها تا 2014 با ایران قرارداد نفتی دارند/ مجلس طرح قطع صادرات نفت به اروپا را بررسی می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ساری و میاندرود از بررسی طرح قطع صادرات نفت به اروپا در هفته جاری توسط نمایندگان مجلس خبر داد و گفت: خیلی از کشورهای اروپایی تا سال 2014 با ما قرارداد نفتی دارند و نمی‌توانند آن را فسخ کنند و در این صورت هم ضرر می‌کنند.

اروپایی‌ها تا 2014 با ایران قرارداد نفتی دارند/ مجلس طرح قطع صادرات نفت به اروپا را بررسی می‌کند

سید رمضان شجاعی کیاسری در حاشیه برگزاری نمایشگاه کتاب مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میاندرود با اشاره به اهمیت نفت در زندگی و صنعت امروز در سطح جهان، خرید نفت را با خرید مایحتاج عادی زندگی متفاوت دانست.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وابستگی شدید کشورهای جهان به نفت به عنوان محصول استراتژیک اضافه کرد: خودشان هم می‌دانند که این کار ممکن نیست.

عضو خانه ملت تصریح کرد: دنیا می‌داند که ما یک کشور نفت‌خیز هستیم و به راحتی نمی‌توانند از سیاست‌های اقتصادی و نفتی ما خارج شوند.

وی اضافه کرد: خیلی از کشورهای اروپایی تا سال 2014 با ما قرارداد نفتی دارند و نمی‌توانند آن را فسخ کنند و در این صورت هم ضرر می‌کنند.

این مسئول تاکید کرد: طرح تحریم نفتی ایران یک بلوف سیاسی است و دست ما باز است که هر کاری را که نیاز باشد انجام دهیم.

شجاعی کیاسری در این زمینه افزود: نمایندگان مردم در مجلس هفته جاری طرح قطع صادرات نفت به کشورهای اروپایی را مورد بررسی قرار می‌دهند.

نماینده مردم شهرستان‌های ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در این مورد خاطرنشان کرد: در این هفته علاوه بر این طرح مهم، وضعیت طلا و ارز هم مورد بررسی قرار می‌گیرد.

این مسئول توجه بیشتر به کتاب را نیاز امروز مردم و کشور دانست و با اشاره به تخصصی شدن و رشد سریع علوم، توجه به این بخش را موجب پیشرفت بیشتر جوامع دانست.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول