اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مشهد:

اروپا مسئله نفت را وارد عرصه سیاست کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه مشهد با اشاره به مصوبه اتحادیه اروپا مبنی بر تحریم نفتی ایران گفت: اروپا با این کارش مسئله نفت که یک مسئله اقتصادی است را وارد عرصه سیاست کرد.

اروپا مسئله نفت را وارد عرصه سیاست کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی اظهار داشت: اروپا با این کارش مسئله نفت که یک مسئله اقتصادی است را وارد عرصه سیاست کرد که این کار از نظر اصول لیبرال دموکراسی درست نیست، زیرا باید سیاست در استخدام اقتصاد باشد نه اینکه اقتصاد در استخدام سیاست باشد.
علم‌الهدی با اشاره به 18درصد نفت ایران که به اروپا صادر می‌شود، افزود: 82 درصد نفت ما در دنیا مشتری دارد، و این 18 درصد را هم در حال حاضر کشورهایی آمده‌اند و پیشنهاد جایگزین کشورهای اروپایی، خرید نفت را داده اند.
عضو خبرگان رهبری با اشاره به این مطلب که مقام معظم رهبری در سخنان خود فرمودند: در حال حاضر در زمان بدر و خیبر هستیم، ادامه داد: در بدر از نظر نظامی دشمنان اسلام شکست خورده و در خیبر نیز آنها از نظر اقتصادی ناپدید و معدوم شدند.
امام جمعه مشهد افزود: دشمن ما دست به انتحار و خودکشی اقتصادی زده و این ما هستیم که در راس قدرت اقتصادی و نظامی باقی‌ مانده‌ایم.
وی تاکید کرد: دشمن در بیداری اسلامی شکست فاحشی خورد و کشورهای مسلمان همگی با همه خون و امکانات در مقابل استکبار، آمریکا و اسرائیل ایستادگی کردند.
علم‌الهدی با بیان اینکه دست خارجی در نوسانات سکه و ارز بوده، تصریح کرد: خوشبختانه دولت درصدد مهار کردن این مشکل اقتصادی است و هم‌اکنون نیز یک مقدار در این زمینه موفق شده است. 
خطیب جمعه مشهد با اشاره به طرح افزایش سود سپرده‌های بانکی نیز اظهار داشت: من وارد این موضوع که بالابردن سود سپرده‌گذاری درست یا نادرست است نمی‌شوم.
خطیب جمعه مشهد افزود: این را همه مردم می‌دانند و عناصر و جریان‌های قدرت طلبی که هر روز یک قبا و لباس تازه به تن می‌پوشند برای ‌اینکه بیایند در این مملکت وکالت و وزارت و قدرت را بدست بگیرند، آنها هم بدانند ما اینجا سنگر برای علی (ع) و بچه‌های علی(ع) ساختیم تا در دنیا با هرچه کفر است بتوانیم بجنگیم.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول