اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش اردبیل:

ورزش دانش‌آموزی نشاط آموزشی را منجر می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش اردبیل گفت: برگزاری ورزش‌های دانش‌آموزی به ویژه ورزش‌های همگانی در بین این قشر تعلیم و تربیت دانش‌آموزان را تسهیل می‌بخشد.

ورزش دانش‌آموزی نشاط آموزشی را منجر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، براتعلی ارحمی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از شرکت‌کنندگان در نوزدهمین دوره مسابقات دو صحرانوردی دانش آموزان پسر استان اردبیل اظهار داشت: آموزش پرورش استان ورزش دانش‌آموزی را در صدر امورات خود قرار داده و به همین لحاظ در صدد هستیم تا بیش از گذشته تعداد دانش‌آموزان ورزشکار را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه ورزش باید از سنین پایه در درون دانش‌آموز نهادینه شود، افزود: در همین راستا اجرای طرح سباح با محوریت ورزش شنا برای دانش‌آموزان دوره سوم ابتدایی به طور جد پیگیری می‌شود.

این مسئول در ادامه ابراز داشت: نوزدهمین دوره مسابقات دو صحرانوردی دانش‌آموزان پسر آموزش و پرورش استان اردبیل گرامی‌داشت دهه مبارک فجر در دور دریاچه شورابیل اردبیل برگزار شد.

رئیس اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل تعداد شرکت‌کنندگان این دوره از مسابقات را 120 نفر در دو دوره راهنمایی و متوسطه اعلام کرد و گفت: در دوره راهنمایی پنج نفر و در دوره متوسطه شش نفر از دانش‌آموزان منتخب به مسابقات قهرمانی کشور که در نیمه دوم بهمن ماه در استان یزد برگزار خواهد شد اعزام می شوند.

ارحمی در ادامه ابراز داشت: این دوره از مسابقات به طول پنج کیلومتر در دور دریاچه شورابیل برگزار شد که در نتیجه انفرادی دوره راهنمایی محمدعلی طهماسبی از ناحیه دو، محمدرضا رحیمی از خلخال، حسن مصطفی از ناحیه یک، عباس جعفریان و سعید تقوایی از نمین به ترتیب حایز رتبه اول تا پنجم شدند و در نتیجه تیمی نیز در دوره راهنمایی تیم‌های نمین، ناحیه یک و ناحیه 2 اردبیل به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: در نتایج انفرادی دوره متوسطه رضا فتحی از ناحیه دو، بهنام صادقی از مشگین‌شهر، مجتبی خلیلی از خلخال، موسی نوری از ناحیه دو، رضا امیری از ارشق و فرزاد عزیززاده از ناحیه دو به ترتیب مقام اول تا ششم را کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش اردبیل اظهار داشت: در نتیجه تیمی دوره متوسطه نیز تیم‌های ناحیه اردبیل، مشگین‌‌ شهر و خلخال به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/صا20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول