اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته ورزش‌های طبیعی استان اصفهان:

به دنبال شفاف‌سازی وضعیت ورزش‌های طبیعی هستیم

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته ورزش‌های طبیعی استان اصفهان گفت: این کمیته به دنبال شفاف‌سازی حیطه وظایف خود از طرف هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان است.

به دنبال شفاف‌سازی وضعیت ورزش‌های طبیعی هستیم

احمد اکبری‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: پس از برگزاری مجمع ریاست هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان، بی‌درنگ برنامه‌های مدیریتی کمیته ورزش‌های طبیعی استان اصفهان به روال عادی خود باز می‌گردد.

وی تاکید کرد: استفاده از منابع انسانی و مالی به زیباترین شکل ممکن و با بالاترین نظام مدیریتی در برنامه‌های آتی کمیته ورزش‌های طبیعی گنجانده می‌شود.

رئیس کمیته ورزش‌های طبیعی استان اصفهان تصریح کرد: این کمیته با ورزش‌هایی که به طور مستقیم با طبیعت سر و کار دارد از جمله شنا، قایق‌رانی، کوهنوردی، کوه‌پیمایی و کوه گشت، رو به رو است.

 وی بیان داشت: ورزش‌های طبیعی زیر عنوان یک مجموعه واحد به نام کمیته ورزش‌های طبیعی جمع شده است و هدف اصلی این کمیته آشنا کردن مردم با ورزش‌های مرتبط با طبیعت و البته به صورت پایه‌ای است.

اکبری‌زاده افزود: در کمیته ورزش‌های طبیعی، حرفه‌ا‌ی و تخصصی کار کردن هیچ‌ کدام از ورزش‌های ذکر شده مدنظر قرار نمی‌گیرد.

وی آرامش ایجاد شده در افراد علاقه‌مند به ورزش‌های طبیعی را مهم‌ترین ویژگی این ورزش عنوان کرد و بیان داشت: روح و جسم سالم، دیدگاه هر انسانی را به زندگی زیباتر می‌کند.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول