اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود مخالفت فرماندار پلدختر

رئیس جدید ورزش و جوانان پلدختر معرفی شد

خبرگزاری فارس: با وجود مخالفت شدید فرماندار پلدختر نسبت به انتصاب و معرفی رئیس جدید اداره ورزش و جوانان این شهرستان، بدون اطلاع فعالان عرصه خبری این امر صورت گرفت.

رئیس جدید ورزش و جوانان پلدختر معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، رئیس جدید اداره ورزش و جوانان این شهرستان امروز تنها با حضور محسن زاهدی معاون توسعه و منابع انسانی اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان بدون دعوت و حضور خبرنگاران شهرستان پلدختر معرفی شد، که عدم اطلاع‌رسانی برای حضور فعالان خبری شهرستان موجی از انتقاد اصحاب رسانه را نسبت به اداره‌کل ورزش و جوانان استان لرستان به دنبال داشت و خبرنگاران این اقدام را نوعی بی‌حرمتی و بی‌توجهی به مردم تلقی کردند.

در این مراسم معاون توسعه و منابع انسانی اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان امیدعلی کاییدی را به عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پلدختر معرفی  و از خدمات 17 ماهه اسماعیل طولابی رئیس سابق این اداره تقدیر شد.

فرماندار پلدختر که به علت اعتراض به این انتصاب در مراسم معارفه شرکت نکرد به فعالان خبری این شهرستان گفت: زمان عزل و نصب‌ها سپری ‌شده است و مدیران تمام سعی و تلاش خود را متوجه برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و حضور حداکثری نموده‌اند، این گونه انتصابات در این مقطع زمانی به مصلحت شهرستان نیست.

فریدون رشیدی افزود: علی‌رغم اعلام مخالفت خود از انتصاب مدیر جدید ورزش شهرستان پلدختر که مراتب آن به اطلاع مدیرکل این دستگاه در استان رسیده است، متأسفانه بدون در نظر گرفتن این مسائل اقدام به معرفی رئیس جدید این اداره در شهرستان شده است.

وی گفت: این اقدام نه تنها موجب اعتراض جمعی از مسئولان هیئت‌های ورزشی، ورزشکاران و ورزش‌دوستان شهرستان شده بلکه فرمانداری با این اقدام قبل از انتصاب و معرفی رئیس جدید این اداره مخالفت کرده و مراتب را به اطلاع مسئولان ذی‌ربط رسانده ولی متأسفانه مسئولان ورزش در استان توجهی ننموده و اقدام به این کار کردند که این امر می‌تواند در این برهه زمانی تبعات و پیامدهای منفی در شهرستان ایجاد کند.

وی افزود: واقعا نمی‌دانم این انتصاب بر چه پایه‌ای استوار است و چرا اداره‌کل ورزش و جوانان استان به این امر اصرار و پا فشاری دارد و آیا چنین انتصابی با این سبک و شیوه و سیاق کار درستی است. 

فرماندار پلدختر گفت: مسئولان ورزش و جوانان باید به این نکته توجه کنند که نباید تحت تأثیر فشار فرد و یا افراد خارج از مجموعه دولت قرار گرفت و مصالح شهرستان را نباید فدای منافع شخص کرد که این امر مطمئنا حرف و حدیث‌های فراوانی را در این مقطع زمانی به دنبال دارد.

رشیدی افزود: این گونه حرکات در آستانه برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نه تنها به مصلحت شهرستان نیست، بلکه زمان عزل و نصب‌ها و جابه‌جایی‌ها گذشته و قابل توجیه نمی‌باشد.

گفتنی است، این اقدام اداره‌کل ورزش و جوانان استان لرستان و عدم دعوت از اصحاب رسانه در مراسم معارفه که چراغ خاموش و بدون اطلاع مسئولان و خبرنگاران شهرستان انجام شد، موجی از نارضایتی را نسبت به مسئولان ورزش استان ایجاد کرد.

انتهای پیام/و10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول