اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب

جوانان و ورزشکاران چهارمحال و بختیاری 300 برنامه اجرا می‌کنند

خبرگزاری فارس: جوانان و ورزشکاران چهارمحال و بختیاری با برگزاری بیش از 300 برنامه فرهنگی و هنری سی و سومین بهار انقلاب اسلامی را گرامی خواهند داشت.

جوانان و ورزشکاران چهارمحال و بختیاری 300 برنامه اجرا می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، بعد از ظهر امروز در نشست کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر این استان با بیان این مطلب اظهار داشت: در همین راستا و به منظور برنامه‌ریزی برای برگزاری مطلوب این برنامه‎ها، جلسات متعددی با کمیته‌های شهرستانی کمیته ورزش ستاد دهه فجر تشکیل شده است.

محمود شمسی‌پور افزود: برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در سطح استان، تجلیل از قهرمانان و مدال‎آوران و برگزاری جلسات بصیرت‎افزایی با حضور جوانان، تشکل های مردم نهاد و هیئت‏های ورزشی از جمله مهم‏ترین برنامه‎های پیش‌بینی شده این کمیته به منظور اجرا در دهه مبارک فجر است.

وی ادامه داد: همچنین به مناسبت گرامیداشت سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، 33 دونده این استان مسیر فرودگاه شهرکرد تا مصلای امام خمینی (ره) را با مشعل طی می‌کنند.

شمسی‎پور هدف از اجرای این برنامه را تجدید میثاق ورزشکاران با آرمان‎های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: این برنامه صبح روز 12 بهمن ماه و همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) برگزار می‎شود.

وی خاطرنشان کرد: 12 بهمن‎ ماه در تاریخ ایران اسلامی روز بسیار بزرگی است که از یک‌سو آغاز تاریخ جدیدی در مسیر حرکت ملت عظیم ایران و از سوی دیگر یادآور خواست یک ملت در استقرار نظام اسلامی است.

به گفته وی حضور جوانان و ورزشکاران در مصلی شهرکرد، برگزاری مسابقات فوتبال در رده‎های سنی مختلف، اجرای طرح استعدادیابی ویژه دانش‎آموزان در رشته‎های ورزشی، مسابقات فوتسال جام دهه فجر و پیاده‎روی عمومی در بخش‎های مختلف این استان از دیگر برنامه‎های این اداره ‎کل در گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی است.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در برنامه‌های امسال گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در این استان علاوه بر اجرای برنامه‎های ورزشی، برنامه‌های فرهنگی نیز در دستور کار قرار گرفته تا همه قشرهای جوانان بتوانند از این برنامه‌ها استفاده کنند.

وی به نامگذاری روز 18 بهمن به عنوان روز جوان و انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این نامگذاری در شرایطی که تمام تلاش دشمنان نظام معطوف به کم‌رنگ جلوه دادن  حضور عموم و به ویژه جوانان در مناسبت‎های ملی و فراهم کردن زمینه‎های ناامیدی عمومی از مدیریت حکومت اسلامی است، بسیار مهم و حائز اهمیت است.

شمسی‎پور خواستار توجه و اطلاع رسانی از دستاوردهای بسیار گسترده نظام در این استان شد و افزود: متاسفانه در بیان برکات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار کم کار شده است و صرفا با یک نگاه سطحی به بیان ساخت و سازها پرداخته می‎‌شود، این در حالیست که مباحث فرهنگی، علمی، پیشرفت‎های تکنولوژی بسیار گسترده‎تر و مهم‎تر هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: با توجه به هجمه بسیار سنگین دشمنان در هویت‎سازی غربی برای جوانان ایران اسلامی، بباید همت و تلاش کرد تا با اقدامات کارشناسی و برنامه‏ریزی در مناسبت‎های ملی و مذهبی، در این جبهه نیز دشمنان را ناامید کرد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول