اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بلاژویچ:

مهرداد پولادی یک مجرم ورزشی است/هیچگاه ترکیب ثابتی را روانه زمین نکردم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: طی دوران عمر ورزشی‌ام بازیکنی به بی‌اخلاقی مهرداد پولادی ندیده‌ام و وی یک مجرم ورزشی است که خلاف اخلاق ورزشی رفتار کرده است.

مهرداد پولادی یک مجرم ورزشی است/هیچگاه ترکیب ثابتی را روانه زمین نکردم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان میروسلاو بلاژویچ شنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار مس کرمان و داماش گیلان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال بدون آنکه به شرایط تیمش قبل از این مسابقه اشاره کند، با انتقاداتی تند نسبت به مهرداد پولادی، رفتار این بازیکن را غیرحرفه‌ای دانست.

وی در زمینه صدور رضایتنامه این بازیکن از سوی باشگاه برای پرسپولیس تهران اظهار کرد: طی دوران عمر ورزشی‌ام بازیکنی به بی‌اخلاقی مهرداد پولادی ندیده‌ام، این بازیکن حتی کوچک‌ترین آشنایی با قواعد حرفه‌ای بودن را ندارد زیرا رفتار این بازیکن در زمانی که تنها دو روز به بازی حساس تیم برابر شاهین بوشهر زمان باقی‌مانده بود، غیرقابل توجیه است.

بلاژویچ افزود: تاکنون چنین حرکتی را ندیده بودم، وقتی که یک بازیکنی از یک باشگاه پول دریافت کرده و به تیم و مردم آن شهر متعهد باشد با باشگاه دیگری وارد مذاکره شود و هر روز برای تیمش حاشیه‌های جدید را رقم زند.

وی با بیان اینکه این بازیکن غیرحرفه‌ای عمل کرد و من در این قضیه خودم و باشگاه را مقصر نمی‌دانم، تصریح کرد: از دیدگاه من شخص پولادی مقصر است و این بازیکن اقدامی تبهکارانه را مرتکب شد و وی یک مجرم ورزشی است که خلاف اخلاق ورزشی رفتار کرده است.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان با اشاره به اینکه قبل از بازی استقلال در تهران با وی صحبت کردم تا به تیم برگردد، گفت: در این زمینه وقتی موضوع را با سایر بازیکنان تیم مطرح کردم، 12 نفر از بازیکنان تیم مخالفت خود با بازگشت این بازیکن را اعلام کردند و در این زمان بود که من متوجه شدم، این بازیکن حتی در بین هم تیمی‌هایش اعتبار ندارد.

بلاژویچ با اشاره به تمدن و فرهنگ کهن ایرانی عنوان کرد: امروزه در دنیا مردم سایر کشورها به دنبال آشنایی و الگو گرفتن از فرهنگ ایرانی هستند، اما این بازیکن با انجام این رفتار و حرکات نشان داد از فرهنگ و اخلاق فاصله دارد و حتی در مصاحبه‌هایش حرمت‌ها را حفظ نکرد و با انجام چند مصاحبه به‌دور از اخلاق کار خودش را خراب‌تر کرد.

وی بیان کرد: اعتقاد دارم پولادی در شرایطی که از اهمیت بازی برابر شاهین بوشهر با خبر بود با ترک کردن تیم از پشت به باشگاه و من خنجر زد.

بلاژویچ با اشاره به در پیش داشتن چند مسابقه آتی مس عنوان کرد: از چهار مسابقه آینده خود در سه بازی میزبان هستیم و این به معنی آن است که باید با کسب سه امتیاز برابر تیم‌های داماش، سایپا و تراکتورسازی و کسب یک امتیاز از دیدار خود مقابل سپاهان شرایط را برای مس به گونه‌ای رقم بزنیم که تا میانه‌های جدول خود را بالا بکشیم.

وی یکی از نکات فنی پیرامون نتایج اخیر مس را به از دست دادن تعدادی از بازیکنان تیمش مربوط دانست و گفت: وقتی تیم در هر مسابقه با یک و یا چند بازیکن محروم و مصدوم روبه‌رو است و هیچگاه نتوانسته‌ام، ترکیب ثابتی را روانه زمین کنم این اتفاقات رخ می‌دهد.

به گزارش فارس، روزهای گذشته اخباری مبنی بر صدور رضایتنامه مهرداد پولادی بازیکن پرحاشیه مس کرمان از سوی باشگاه مس کرمان برای باشگاه پرسپولیس مطرح شد، این خبر در حالی مطرح شد که انتظار می‌رفت، باشگاه مس کرمان به دلیل رفتارهای غیرحرفه‌ای و قصوری که این بازیکن در پی ترک اردوی تیم قبل از دیدار حساس مقابل شاهین بوشهر در جام حذفی فوتبال کشور داشت با جدیت بیشتری با این بازیکن برخورد و با بی‌تفاوتی عملا رفتار مستقیمی نسبت به این بازیکن و حرکات غیرحرفه‌ای وی در پیش می‌گرفت.

انتهای پیام/ج20/چ3000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول