اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین تاکید کرد

شکوه دهه فجر 90 با حضور حداکثری ورزشکاران ورامین

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین گفت: برنامه‌های ورزشی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر سال جاری هرچه باشکوه‌تر از سال‌های گذشته اجرا می‌شود.

شکوه دهه فجر 90 با حضور حداکثری ورزشکاران ورامین

مصطفی زاهدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر سال جاری خبر داد و اظهار کرد: با توجه به نشست‌هایی که طی هفته‌های گذشته و به صورت مستمر با حضور پرسنل، هیئت‌های ورزشی، مربیان و پیشکسوتان برگزار شد، مقرر شد در سال جاری مسابقات و برنامه‌هایی گسترده‌تر از سال‌های قبل پایه‌ریزی کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین افزود: با دعوت از متولیان ورزش منطقه و صاحب نظران، برنامه‌ریزی در دستور کار قرار گرفت که در نهایت برپایی 19 مسابقه ورزشی و برنامه فرهنگی در بخش آقایان و 21 برنامه در بخش بانوان برای اجرا به تصویب رسید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این برنامه‌ها گرامیداشت دهه مبارک فجر و در کنار آن ایجاد شور و نشاط در میان جوانان و ورزشکاران است.

دبیر کمیته ورزش ستاد دهه فجر عنوان کرد: شناسایی فرهنگ دهه مبارک فجر به نسل سومی‌ها از مهم‌ترین اقداماتی است که مدنظر است و این امر چه در مسابقات ورزشی و هم در برنامه‌های فرهنگی نمایان‌تر از گذشته خواهد بود.

زاهدی عنوان کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های سال جاری برگزاری یادوراه شهدای ورزشکار است که برای نخستین بار در سطح منطقه برگزار می‌شود.

وی در ادامه تاکید کرد: مسابقات و برنامه‌های فرهنگی به صورتی برنامه‌ریزی شود که سنین نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان را در بر خواهد گرفت و اقشار مختلفت می‌توانند با حضور گسترده خود در رقابت‌ها شرکت کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در پایان تصریح کرد: حضور حداکثری ورزشکاران در راهپیمایی 22 بهمن پایان بخش برنامه‌های این اداره در دهه مبارک فجر خواهد بود و از تمام اهالی ورزش و خانواده‌های آنان دعوت می‌کنیم با شرکت در این مراسم ملی و مذهبی همچون سال‌های گذشته جوابی دندان‌‌شکن به استکبار جهانی بدهند.

انتهای پیام/ج30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول