اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بسیج سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

مسئولان برای مبارزه با هجمه تبلیغاتی دشمنان همت کنند

خبرگزاری فارس: معاون تربیت و آموزش بسیج سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: با توجه به هجمه‎های تبلیغاتی سنگین دشمنان، مسئولان برای مبارزه با این هجمه‎ها همت کنند.

مسئولان برای مبارزه با هجمه تبلیغاتی دشمنان همت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم، حجت‌الاسلام محمود اسدی عصر امروز در کارگاه آموزشی فرماندهان و مدیران بسیج فعال شهرستان دیلم با اشاره به هجمههای تبلیغاتی مسموم دشمنان اظهار داشت: تلاش همه‌جانبه مسئولان برای مبارزه با این هجمهها بسیار ضروری است.

وی تصریح کرد: دشمنان انقلاب در طول سه دهه گذشته به ترفندهای پیچیدهای برای ضربهزدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی روی آوردهاند که با هوشیاری مردم و مدیریت پیامبرگونه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی یکی پس از دیگری خنثی شدهاند.

اسدی افزود: امروز بسیج تکلیف دارد که در راستای مبارزه با این تهاجمات گسترده دشمن علیه فرهنگ ما به تناسب نوع تهاجم و آرایش دشمن برنامهریزی کند.

معاون تربیت و آموزش بسیج سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر یادآور شد: بسیج باید با اقتدار وارد عرصه کارزار با تهدیدات نرم آنان شود.

اسدی به اردوهای راهیان‌نور دانش‌آموزی اشاره کرد و گفت: این برنامه فرهنگی فرصت بسیار مناسبی برای نهادینهکردن فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی در جوانان است.

وی ادامه داد: دانشآموزان با حضور در مناطق عملیاتی از نزدیک با ایثارگریها و شهادت‌طلبیهای رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس آشنا میشوند.

اسدی تغییر ساختار جدید عضویت‎های بسیج که متناسب با سطح بینش و عقاید بسیجیان طراحی شده است را از دیگر برنامه‎های موثر بسیج در راستای مقابله با تهاجمات نرم دشمنان عنوان کرد.

کارگاه آموزشی فرماند‎هان و مدیران بسیج فعال به کادر به مدت یک روز در سپاه شهرستان دیلم برگزار شد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول