اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در فارس:

باید هوشمندانه و مدبرانه مقابل دشمن ایستاد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: مدیران باید مدبرانه و هوشمندانه در انتخابات با دشمنان مقابله کنند و جلوی ترفند آنان بایستند.

باید هوشمندانه و مدبرانه مقابل دشمن ایستاد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان فارس با تاکید بر حساسیت انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حساسیت فوق‌العاده‌ای در دنیا ایجاد کرده و دشمنان بنا دارند از این فضا حداکثر استفاده را ببرند.

نماینده ولی فقیه در فارس با تاکید بر مقابله با ترفندهای دشمنان به ضربه دشمن در سال 88 اشاره کرد و افزود: دشمن در فتنه 88 با استفاده از فضای مجازی به نظام ضربه زد و در این کار موفق شد و حال مدیران باید مدبرانه و هوشمندانه در انتخابات با آنها مقابله کنند و جلوی ترفند دشمنان بایستند.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه باید از طریق فضای مجازی عرصه را بر دشمن تنگ و تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد گفت: فتنه 88 باعث شد چرخ حرکت چند ماه در کشور کند شود و با توجه به اینکه آزموده را نمی‌آزمایند باید جلوی حرکت هجومی دشمن ایستاد.

وی با بیان اینکه در برخورد با دشمن نباید به تدافع چشم بدوزیم بر هجوم و حمله با استفاده از فضای مجازی تاکید کرد و گفت: دشمن سعی دارد باز نیز از فضای مجازی استفاده کند، از این رو باید هشیار بود و آگاهانه اقدام کرد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد فتنه 88 را این بار قبل از انتخابات راه بیندازد و با سیاسی و امنیتی جلوه دادن انتخابات، فضا را بهم بریزد که ما نباید این اجازه را به آنها بدهیم.

وی در ادامه دهه فجر را فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف دانست و ابراز داشت: در این ایام باید دستاوردهای نظام به جامعه معرفی شوند.

ایمانی تصریح کرد: دهه فجر را نباید کوچک شمرد چراکه این دهه آغازی برای یک حرکت بزرگ و عظیم در سطح جهان بوده که ما باید آن را رسیدن به یک تمدن جهان اسلامی تلقی کنیم ضمن اینکه این حرکت مقدمه حرکت بزرگی است که در آخرالزمان اتفاق می‌افتد.

وی گفت: انقلاب اسلامی باید به عنوان یک تمدن بزرگ به جامعه به ویژه جوانان معرفی شود.

وی در پایان اظهار داشت: تفکر انقلاب اسلامی امروز به عنوان یک آرمان در سایر کشورها نهادینه شده است.

در ادامه استاندار فارس در سخنانی با بیان اینکه جو باعث نمی‌شود که در برگزاری انتخابات از قانون عدول کنیم اظهار داشت: اجازه نمی‌دهیم خواب آشفته‌ای که دشمن برایمان دیده است تعبیر شود و در انتخابات امانت‌دار خوبی برای آرای مردم هستیم.

حسین صادق عابدین گفت: هدف ما نیز بنا به فرموده مقام معظم رهبری آماده کردن فضا برای حضور حداکثری مردم است.

وی در پایان دهه فجر را فرصت خوبی برای شناسایی و معرفی دستاوردهای نظام دانست و ادامه داد: مدیران باید در این ایام با برنامه‌ریزی دقیق دستاوردهای انقلاب را به مردم معرفی کنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول