اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه ثارالله:

دشمن در بین عناصر فرهنگی نفوذی دارد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: نفوذی‌های دشمن در عرصه فرهنگی به درستی کار خود را انجام داده‌اند و این فعالیت‌ها مقابله را برای نیروهای مذهبی دشوار کرده است.

دشمن در بین عناصر فرهنگی نفوذی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حمید عسکری بعد از ظهر امروز در آیین افتتاحیه نخستین فروشگاه تخصصی فرهنگی، مذهبی شهر کرمان اظهار داشت: با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمنان جای چنین فروشگاه‌هایی در جامعه خالی بود.

وی افزود: دشمنان در حال جنگ با ما در عرصه فضای مجازی و فرهنگی هستند و تمام عزیزان باید با تمام نیرو در صحنه حضور داشته باشند.

عسکری تصریح کرد: در فتنه سال 88 دشمنان از طریق فضای مجازی به اغتشاش‌ها دامن زدند و در انتخابات آینده نیز در صدد سوء استفاده از فضای مجازی برای اهداف خود هستند.

وی عنوان کرد: امیدواریم با حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، نمایندگانی مانند شهید مدرس داشته باشیم که بتوانند در مقابل استکبار ایستادگی کنند.

عسکری اذعان داشت: یکی از اهداف مهم دشمن پایین آوردن آستانه تحمل مردم در مقابل مشکلات است و هدف دیگر آن‌ها ایران‌ هراسی مردم جهان است که به شدت پیگیر آن هستند.

وی ابراز داشت: امیدواریم با افتتاح چنین فروشگاه‌های بزرگ و توانمندی بتوانیم تکی علیه پاتک دشمن داشته باشیم و بتوانیم در مقابل تهاجم فرهنگی ایستادگی کنیم.

عسکری با اشاره به تاثیر سوء بعضی آثار سینمای ایران گفت: بعضی از این فیلم‌های سینمایی هیچ سنخیتی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ندارند.

وی افزود: نفوذی‌های دشمن در عرصه فرهنگی به درستی کار خود را انجام داده‌اند و این فعالیت‌ها مقابله را برای نیروهای مذهبی دشوار کرده است.

وی اذعان داشت: تهاجم گسترده فرهنگی دشمنان از سال 65 آغاز شده و امیدواریم با گسترش فرهنگ دینی و مذهبی بتوانیم ضربات دشمن را از بین ببریم.

عسکری عنوان کرد: انتخابات سال جاری نخستین انتخابات بعد از فتنه سال 88 است و از اهمیت خاصی در ایران و به ویژه کشورهای انقلابی منطقه دارد.

وی خاطرنشان کرد: همه ما آماده و گوش به فرمان ولایت هستیم و در راه ولایت از جان خود هم دریغ نمی‌کنیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول