اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان؛

میدان ‌دادن به دشمنان تنها مفهوم عدم حضور در صحنه است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با تأکید بر فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات از عدم حضور در این عرصه به عنوان عاملی مهم برای توطئه‌افکنی دشمنان یاد کرد.

میدان ‌دادن به دشمنان تنها مفهوم عدم حضور در صحنه است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، قباد میمنت‌آبادی در نشست تخصصی با مدیران مسئول مطبوعات، نشریات، خبرگزاری‌ها و واحدهای چاپی استان در سنندج اظهار داشت: انتخابات به عنوان یکی از معیارهای اصلی مردمی بودن نظام از جایگاه ویژه‌ای در معادلات داخلی و بین‌المللی برخوردار است.

وی افزود: مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم در انتخابات باید به عنوان هدفی غایی برای پیشبرد اهداف والای نظام اسلامی همواره مورد نظر قرار گیرد و در این مسیر اصحاب رسانه و فعالان حوزه چاپ و نشر می‌توانند نقش بسزایی داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان تصریح کرد: در فصل ششم قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی به امر تبلیغات اشاره شده و موازین و مقرراتی برای نمایندگان و فعالان حوزه تبلیغات، چاپ و نشر تعریف شده است و توجه به این موازین می‌تواند در برگزاری انتخاباتی سالم و معرفی افرادی اصلح به مجلس بسیار مؤثر باشد.

میمنت‌آبادی افزود: بر این اساس هرگونه تبلیغات و چاپ و نشر مطالب در خارج از محدوده زمانی در نظر گرفته شده برای تبلیغات رسمی نمایندگان غیرقانونی بوده و باید رسانه‌ها و واحدهای چاپ و نشر این مهم را در نظر بگیرند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به نتایج و دستاوردهای حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات اظهار داشت: پشتوانه بالای رأی مردمی به عنوان عاملی مؤثر در تعالی و پیشبرد فعالیت‌های وکلای مردم در مجلس شورای اسلامی به شمار می‌آید و نباید از این مهم غافل شد.

میمنت‌آبادی افزود: باید با تحقیق و تفحص مناسب نمایندگانی اصلح از سرزمین مجاهدت‌های خاموش راهی مجلس شورای اسلامی شوند و این مهم جز با درایت و تلاش مجدانه اصحاب رسانه و فعالان حوزه چاپ و نشر به عنوان بازوان تبلیغاتی و تنویرکنندگان افکار عمومی میسر نخواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: استفاده ابزاری از آیات و رویات و تصاویر اماکن متبرکه در مطالب و آگهی تبلیغاتی کاندیداها ممنوع بوده و همه بروشورها و تراکت‌های تولیدی آنان نباید از قطع 15 در 20 سانتی‌متر بزرگتر باشد و هر نماینده فقط می‌تواند دو نوع بروشور و یا فرم تبلیغاتی داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از جلب مشارکت حداکثری مردم در صحنه انتخابات به عنوان یک ظرفیت بالای فرهنگی و اجتماعی یاد کرد که در صورت کم‌توجهی به این مهم شاهد طمع دشمنان و میدان دادن به آنان برای توطئه‌افکنی و پیاده کردن افکار شومشان خواهیم بود.

میمنت‌آبادی همچنین از اعلام آمادگی این اداره کل برای برپایی نشست‌های تخصصی اصحاب رسانه و واحدهای چاپ و نشر استان با کاندیداهای تأیید صلاحیت شده پس از اعلام قطعی اسامی نمایندگان خبر داد.

انتهای پیام/م20/د1000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول