اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دنا:

بیان موضوع تقلب در انتخابات خرافه‌گویی است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار دنا با بیان اینکه انتخابات در ایران اسلامی باصلابت‌تر و سالم‌تر از سایر نقاط جهان برگزار می‌شود، گفت: بیان موضوع تقلب در انتخابات نوعی خرافه‌گویی توسط بدخواهان و دشمنان است.

بیان موضوع تقلب در انتخابات خرافه‌گویی است

زواره اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت اظهار کرد: انتخابات یکی از مهم‌ترین اموراتی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت و با حضوری پرشور مشتی محکم بر دهان دشمنان نظام کوبید.

وی در خصوص فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت انتخابات افزود: همان‌گونه که رهبر ما انتخابات را یک سرمایه‌گذاری دانسته‌اند، ما نیز باید این مهم را با تدابیر و اندیشه‌های آن حضرت باشکوه‌تر از همیشه برگزار کنیم.

معاون فرماندار شهرستان دنا تصریح کرد: دشمنان ایران و اسلام همیشه قصد دارند که با توطئه‌های گوناگون مردم را از نظام اسلامی به دور کرده که انتخابات یکی از آن عرصه‌هایی است که دشمن مردم را به عدم حضور در آن تشویق می‌کند تا به اهداف خود دست یابد.

وی به اهمیت حضور همه‌جانبه در انتخابات تاکید کرد و افزود: بنا به فتاوای مراجع حضور در انتخابات یک تکلیف است و همه واجدین شرایط مکلف هستند که در انتخابات حضور داشته باشند.

اسدی در این خصوص بیان داشت: انتخاب اصلح در انتخابات مهم بوده و با ارزش‌تر از آن حضور حداکثری مردم در پای صندو‌ق‌های رأی برای وارد آوردن مشتی محکم بر دهان دشمنان‌ ایران و اسلام است.

معاون فرماندار شهرستان دنا به شبهه افکنی و تلاش دشمنان برای ترویج شایعه تقلب در انتخابات اشاره و عنوان کرد: این خرافه‌ها و شایعات از سوی دشمنان نظام صادر می‌شود که قصد دارند با این ‌گونه ذهنیت سازی‌ها حضور مردم را کمرنگ کنند که این خیالی بیش نیست و منتظر هستیم تا مردم ولایتمدار ایران در 12 اسفند ماه حماسه‌ای دیگر را خلق کنند.

وی افزود: به همه بدخواهان با صدای بلند می‌گوییم که انتخاباتی در کمال صحت و سلامتی خواهیم داشت و تمام برنامه‌ها نیز به همین سمت پیش می‌روند.

اسدی در خصوص لزوم همکاری کامل ادارات و نهادهای این شهرستان به منظور برگزاری انتخابات تاکید کرد: تمام ادارات و نهادها باید امکانات خود از قبیل وسایل نقلیه، رایانه‌ها و نیروهای مورد نیاز را در اختیار هیئت اجرایی قرار دهند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول