اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم - 87

مشارکت حداکثری در انتخابات رای به نظام جمهوری اسلامی است

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات رای به نظام جمهوری اسلامی است و موجب می‌شود تا مردم برای خودشان تصمیم‌گیری کنند.

مشارکت حداکثری در انتخابات رای به نظام جمهوری اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید علی‌اکبر طاهایی ظهر امروز در همایش روسا، فرماندهان کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان مازندران با بیان اینکه نیروی انتظامی در نظم‌بخشی و ایجاد امنیت در سطح کشور به ویژه مازندران قابل توجه است، اظهار داشت: با توجه به وضعیت جغرافیایی استان که دارای مناطق کوهستانی و محورهای مواصلاتی قابل توجهی در سطح کشور دارد مجموعه فعالیت‌های حوزه حفاظت و عقیدتی سیاسی ناجا از لحاظ نرم‌افزاری در این بخش قابل تقدیر است.
وی یکی از مهم‌ترین ماموریت سیاسی کشور را بحث انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دانست و گفت: تاکنون تجربه خوبی را در بحث انتخابات داشته‌ایم و امسال انتخابات مجلس در کانون توجه دشمن قرار گرفته و باید هوشیارانه فعالیت شود.
نماینده عالی دولت در استان مازندران با اشاره به اینکه دشمن برای انتخابات مانند انتخابات گذشته برنامه‌ریزی کرده، بیان داشت: مشارکت حداکثری در انتخابات رای به نظام جمهوری اسلامی است و موجب می‌شود تا مردم برای خودشان تصمیم‌گیری کنند.
طاهایی یادآور شد: برگزاری یک انتخابات سالم در فضایی آرام و به دور از حاشیه‌سازی‌ها موجب یاس و فرسایش صهیونیست‌ها می‌شود.
این مسئول نقش نیروی انتظامی را در برگزاری یک انتخابات مناسب پررنگ دانست و ادامه داد: نیروهای انتظامی و امنیتی با همدلی و هوشیارانه در انتخاباتی سالم و آرام به فضای جامعه کمک کنند.
وی خاطرنشان کرد: در ماه‌های پایانی سال و قرارگرفتن در آستانه عید نوروز ضرورت حضور نیروی انتظامی در تمام نقاط استان برای ایجاد امنیت مطلوب مسافران محسوس است.
استاندار مازندران در بخشی از سخنان به تحریم‌های دشمن نسبت به نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن در فاز جدید انرژی هسته‌ای تحریم‌های سختی را نسبت به گذشته علیه کشور در نظر گرفته هر چند که اینگونه برنامه‌ریزی استعمار پدیده جدیدی نیست بلکه در هدف‌گذاری جدید خود حلقه‌های تحریم را تنگ‌تر کرده است.
طاهایی اضافه کرد: دشمن با استفاده از بغض، جهل و سطحی‌نگری توطئه‌هایی را علیه کشور تدارک دیده است که در انتخابات جاری کشور اثرگذار است.
استاندار مازندران از حضور 60 داوطلب تاییده شده در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرهای مازندران خبر داد و خاطرنشان کرد: پنج روز مانده به انتخابات تبلیغات کاندیداها شروع می‌شود و شاهد حضور نیروهای انتظامی در این ایام هستیم.
وی با بیان این جمله تاریخی که «سیاست ما عین دیانت ما است»، ادامه داد: همه آحاد جامعه وظیفه دارند تابع منویات و دستورات ولایت فقیه باشند و تخطی از این حوزه به نفع نظام اسلامی نیست.
طاهایی با بیان اینکه نمایندگانی که می‌خواهند برای کشور گام‌های موثری بردارند و بندگی خدا را کنند دست به تخریب رقبای خود نزنند، اذعان داشت: انبیا در فعالیت‌های خود نزاع نمی‌کردند چون در راه رضای خدا گام بر می‌داشتند.
انتهای پیام/ن۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول