اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای ارزیابی فعالیت‌های ستاد انتخابات

نماینده وزارت کشور از ستاد انتخابات خراسان ‌رضوی بازدید کرد

خبرگزاری فارس: نماینده معاون سیاسی وزارت کشور با حضور در ستاد مرکزی انتخابات خراسان رضوی به ارزیابی روند فعالیت‌های این ستاد پرداخت.

نماینده وزارت کشور از ستاد انتخابات خراسان ‌رضوی بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سیف‌الله مطلبی‌ حوتقانی در این بازدید مشارکت گسترده مردم، عدالت محوری، قانون‌مداری و امانت‌داری را رویکردهای اساسی ستاد انتخابات کشور عنوان کرد و اظهار داشت: جلب مشارکت هرچه بیشتر مردم مستلزم اعتمادسازی است که این نیز در سایه صداقت‌ محوری محقق می‌شود.

نماینده معاون سیاسی وزارت کشور افزود: منش و رفتار مقام معظم رهبری از یک‌سو و در دسترس بودن و پاسخگویی عالی‌ترین مقامات دولتی از سوی دیگر نوید بخش برگزاری انتخاباتی پرشور است.

نماینده معاون سیاسی وزیر کشور ضمن تاکید بر تشریح خدمات انجام شده به ویژه در مناطق کمتر برخوردار کشور اظهار داشت: باید سطح خدمت رسانی و عملکرد دستگاه‌ها در سه مقطع زمانی هنگام پیروزی انقلاب اسلامی، پس از آن تا ابتدای دولت نهم و نیز از ابتدای دولت نهم تاکنون برای آحاد مختلف مردم به ویژه قشر فرهنگی و دانشجو مقایسه و تبیین شود.

وی تصریح کرد: تشریح این خدمات سبب نزدیکی هر چه بیشتر به عدالت حقیقی می‌شود که این خود بستر ساز دلگرمی مردم و افزایش انگیزه در آنان برای شرکت در انتخابات است.

مطلبی‌ حوتقانی اظهار داشت: حضور گسترده و بابصیرت مردم در شرایط کنونی کشور که مستکبران دنیا برای ایجاد چالش در مسیر پیشرفت ملت از هیچ اقدام شرم‌آوری حتی ترور دانشمندان جوان هسته‌ای کشور ابایی ندارند، بیش از هر زمان دیگر ضروری است.

وی پس از شنیدن گزارش کمیته‌های مختلف ستاد انتخابات استان از ستاد انتخابات شهرستان مشهد نیز بازدید و ضمن ابراز رضایت از روند اقدامات مسئولان انتخابات استان، برای پیگیری افزایش اعتبارات این ستاد با توجه به برگزاری همزمان دو انتخابات در خراسان رضوی قول مساعدت داد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول