اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت:

باید آرامش فضای انتخاباتی جیرفت حراست شود

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: باید آرامش فضای انتخاباتی جیرفت حراست شود و مردم نباید به شایعات کوچکترین توجهی کرده و همه اخبار را از مصدر قانونی خود دنبال کنند.

باید آرامش فضای انتخاباتی جیرفت حراست شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، ابراهیم غنچه‌پور عصر امروز در کمیسیون بانوان شهرستان جیرفت اظهار داشت: نظام ایران در دوران شاهنشاهی، نظامی مستبد و دست‌نشانده استکبار و به عنوان ژاندارم خلیج فارس بود.

وی افزود: تمام نیازهای کشور از خارج وارد می‌شد و اگر در دانشگاهی قلمی به حرکت درمی‌آمد و اختراعی صورت می‌گرفت به شدت با آن برخورد می‌شد.

غنچه‌پور هدف آنان را نابود کردن استعدادهای جوانان این مرز و بوم ذکر و تصریح کرد: مستکبران حق هیچ‌گونه پیشرفت و توسعه‌ای برای کشور قائل نبودند.

وی ابراز داشت: چنین کشوری هرگز نمی‌توانست به یک ثبات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی برسد و به شکوفایی و بالندگی که حق مسلم آن بود، دست یابد.

غنچه‌پور با بیان اینکه در کشورهای عربی و آسیای میانه تمام کشورها زیر سلطه استعمار قرار دارند، بیان داشت: مردم دنیا، امروز با اعتراض به دولت‌های خود نشان دادند که استعمار هویت آن‌ها را خدشه‌دار و عزت‌آفرینی و اقتدار آن‌ها را پایمال کرده است.

وی عنوان کرد: اما حرکت مقدس، هوشمندانه و شجاعانه امام راحل عصاره نهضت تمام انبیا الهی و ائمه اطهار (ع) و تحقق یک هزار و 400 سال جانفشانی‌ همه آزادی‌خواهان و آزادمردان در طول تاریخ بوده است.

غنچه‌پور گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی طاغوت و استکبار کنار زده شد و موانع و توطئه‌هایی که برای سد کردن این انقلاب انجام گرفت با شعارهای «استقلال و آزادی» مردم خنثی شد.

وی اذعان داشت: اکنون شاهد آن هستیم که ایران اسلامی چگونه این چالش‌ها را پشت سر گذاشته است و در تمام عرصه‌ها  از جمله در مباحث علمی، فضایی و انرژی هسته‌ای حرف‌های بسیاری برای گفتن در جهان دارد.

غنچه‌پور خاطرنشان کرد: اگر استکبار امروز دانشمندان هسته‌ای ما را ترور می‌کند، نشان‌دهنده موضع آنان در مقابل استقلال و پیشرفت‌های این کشور است.

فرماندار جیرفت اظهار داشت: حرکت‌هایی که امروز در سطح جهان در حال انجام است از جمله جنبش وال‌استریت که مبنای آن عدالت‌خواهی و مبارزه با استکبار و سرمایه‌داری است برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: اگر همه معاندان و دشمنان نیز با یکدیگر متحد شوند، نمی‌توانند، مقابل این کشور بایستند و این انقلاب به تمام اهداف خود می‌رسد.

غنچه‌پور با اشاره به سخن امام راحل که «مردم ایران را بهتر از امت پیامبر (ص) خواندند»، تصریح کرد: این ملت امتحان خود را در تمام عرصه‌های این کشور با سرافرازی پس داده‌اند و هر جا که نیاز بوده است، از جان و مال خود گذشته‌اند.

وی ابراز داشت: هم‌اکنون نیاز به حضور، همکاری و تعامل بیشتر مردم برای دستیابی به اهداف انقلاب وجود دارد و باید با اتحاد در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنیم.

غنچه‌پور بیان داشت: دشمن عجز و ناتوانی خود را در برابر دستاوردهای این نظام نشان داده است و با برنامه‌ریزی به دنبال آلوده کردن فضای انتخاباتی در کشور هستند.

وی وظیفه همگان را همکاری برای برگزاری انتخابات سالم و قانونمند دانست و عنوان کرد: آن‌ها با بازی‌های سیاسی مختلف تلاش می‌کنند تا جلوی حضور حداکثری مردم را برای حضور در پای صندوق‌های رأی بگیرند.

غنچه‌پور شهر جیرفت را از نظر سیاسی بسیار حساس خواند و گفت: تلاش شده است در حوزه انتخابیه شهرستان که شامل جیرفت و عنبرآباد می‌شود بر اساس یک محور عدالت‌گونه حرکت کنیم.

وی اذعان داشت: هیئت اجرایی و عوامل ستادی انتخابات شهرستان جیرفت نیز با گرایش‌های مختلف در چارچوب قانونی انتخاب شده‌اند.

غنچه‌پور با بیان اینکه کاندیدای مورد انتخاب مردم برای ما نیز قابل تکریم و احترام است، خاطرنشان کرد: ما همواره امانتدار آرا مردم هستیم و هرگز اعمال نظری در آن‌ها نمی‌کنیم.

فرماندار جیرفت با تأکید بر اینکه باید آرامش فضای انتخاباتی شهرستان حراست شود، اظهار داشت: مردم نباید به شایعات کوچکترین توجهی کرده و همه اخبار را از مصدر قانونی خود دنبال کنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول