اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بازرسی انتخابات کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

پایبندی دست‌اندرکاران انتخابات کهگیلویه و بویراحمد به منشور اخلاقی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه دست‌اندرکاران انتخابات در این استان از افراد شناخته شده و دلسوزان نظام هستند و در کمال بی‌طرفی در راستای اجرای قانون و منشور اخلاقی انتخابات به وظایف عمل می‌کنند.

پایبندی دست‌اندرکاران انتخابات کهگیلویه و بویراحمد به منشور اخلاقی
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، منوچهر حبیبی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه نسبت به رعایت کامل قانون از سوی کاندیداها، هواداران نامزدهای انتخاباتی، مسئولان، مجریان و دست‌اندرکاران امر انتخابات تاکید کرد و افزود: تمام مراحل انتخابات با فرآیند قانونی جریان دارد.
رئیس هیئت بازرسی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه اصل سلامت، امنیت و امانت‌داری در امر اجرای انتخابات از وظایف اصلی ما بوده، ضمن این‌که باید تمام تلاش‌مان را برای فراهم کردن بستر لازم برای حضور حداکثری و مشارکت گسترده مردم به کار گیریم.
وی تاکید کرد: نخبگان، رسانه‌ها و دانشجویان باید زمینه جلب اطمینان و اعتماد عمومی را فراهم کنند و نسبت به اهمیت و جایگاه انتخابات بصیرت‌افزایی کرده و تاثیر‌گذاری مشارکت گسترده را به عموم جامعه القاء کنند.  
حبیبی تصریح کرد: معتمدین و یا اعضای هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات در این استان از افراد شناخته شده و دلسوزان مردم، نظام و انقلاب هستند و در کمال بی‌طرفی در راستای اجرای قانون و منشور اخلاقی انتخابات به وظایف خود می‌پردازند.
به گفته وی، جدول زمان‌بندی انتخابات گام به گام برای اطلاع رسانی دقیق‌تر هم استانی‌های عزیز و داوطلبین نمایندگی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام می‌شود و تمام شرایط برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور و برنامه‌ریزی‌های لازم در خصوص تهیه ابزار و امکانات در هر مرحله از آن به خوبی انجام می‌شود. 
حبیبی با اشاره به اینکه پیش‌بینی شده است انتخاباتی سالم، پرشور با مشارکت گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی در استان داشته باشیم، تصریح کرد: قطعا مردم این استان همگام با ملت بزرگ ایران اسلامی یک بار دیگر دشمنان را در صفوف فشرده و نتایج به دست آمده از صندوق‌های اخذ رأی مأیوس و ناامید خواهند کرد.
این مسئول به ترفندهای دشمنان در برهه کنونی اشاره کرد و گفت: دشمن در وهله نخست به دنبال کمرنگ کردن حضور و مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای است که با حضور هوشمندانه مردم در گام نخست شکست خواهد خورد و این مقدمه‌ای برای شکست در مراحل بعدی توطئه‌ها در انتخابات به شمار می‌رود.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول