اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان قزوین:

شرکت در انتخابات پایه‌های نظام را مستحکم می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الا‌امر قزوین گفت: شرکت در انتخابات وظیفه‌ای ملی است که پایه‌های نظام را مستحکم می‌کند.

شرکت در انتخابات پایه‌های نظام را مستحکم می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، سردار سالار آبنوش ظهر امروز در همایش بصیرت در نهاوند اظهار کرد: امروز همه دنیا در مقابل عظمت ایران سر تعظیم فرود آورده‌اند زیرا ایران اسلامی از پایگاه مستحکم و قوی مردمی برخوردار است.

وی به طراحی پیچیده دشمنان برای به زانو درآوردن ایران اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: هر چند که ایران اسلامی در طول 32 سال گذشته تاکنون همواره مورد تهدید و تحریم‌های مختلف قرار گرفته است اما امروز با تحریم‌های همه‌جانبه به دنبال این موضوع هستند که مردم را از نظام دلسرد کنند.

فرمانده سپاه صاحب‌الا‌‌‌امر قزوین افزود: اما غافل از این هستند که ایران اسلامی همانند درخت تنومند ریشه دوانیده و امروز در حال ثمر دادن است لذا در مقابل هر گونه طوفان مقاوم و مستحکم ایستاده است.

وی به طراحی‌های داخلی همسو با معاندان خارجی اشاره کرد و ادامه داد: برخی به عادت همیشگی آب در آسیاب دشمن می‌ریزند که این افراد از نظر رهبری، مردم و دلسوزان نظام مردود هستند.

آبنوش به ایجاد فضای فتنه و غبار در جامعه توسط برخی که خود را تریبون دشمن کرده‌اند، اشاره و افزود: تنها عاملی که می‌تواند از هر شخص و از هر نفر انسانی آزاد و خداترس بسازد حرکت در مسیر ولایت است.

وی به شرایط فعلی ایران اسلامی از نظر قدرت سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و نظامی اشاره کرد و ابراز کرد: دشمنان به خیال خام خود اگر نفت ما را تحریم کنند به هدف خود می‌رسند غافل از آنکه نیروهای دلسوز و ولایتمدار جامعه راه را بر هر گونه تحرکات مشکوک بسته‌اند و کشتی انقلاب اسلامی را با بهترین روش به سرمنزل مقصود خواهند رساند.

فرمانده سپاه صاحب الا‌امر قزوین بصیرت همگانی را مهمترین عامل پیروزی مردم به ویژه نخبگان در مقابل برنامه‌ریزی دشمن دانست و گفت: دشمن قسم خورده انقلاب برای انتخابات از ماه‌ها قبل برنامه‌ریزی کرده تا در برگزاری آن خلل ایجاد کند.

وی حضور مردم در انتخابات را موجب استحکام پایه‌های نظام دانست و ابراز کرد: مجلس عصاره فضائل و تفکرات سازنده ملت است بنابراین حضور پرشور ما مهر تأییدی بر حقانیت نظام و بقای آن است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول