اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی:

تحریم ایران نوعی تروریسم اقتصادی است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان غربی گفت: تحریم نفت و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نوعی تروریسم اقتصادی است.

تحریم ایران نوعی تروریسم اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلال‌زاده عصر امروز در جمع اعضای شورای تامین، فرماندهان و روسای ارتش، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دادستان‌های استان و فرمانداران در ارومیه اظهار داشت: تحریم‌ها و تهدیدهای سردمداران استکبار علیه نظام اسلامی نشان از ضعف و ناتوانی دشمنان ایران اسلامی است.

وی افزود: با تدابیر اندیشیده شده تحریم و تهدیدها به هیچ وجه در فعالیت‌های مختلف نظام جمهوری اسلامی خللی وارد نکرده و نمی‌کند.

به گفته این مسئول از جمله نقاط قوت نظام جمهوری اسلامی قدرت شناسایی به موقع و دفع تهدیدات مختلف است.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون، نظام جمهوری اسلامی توانسته است با اقتدار و سربلندی تهدیدهای مختلف نظامی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی از سر بگذراند.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی نظام جمهوری اسلامی ایران یکی از زبده‌ترین و کارآزموده‌ترین نیروهای نظامی و انتظامی در عرصه جهان است و این نیروهای جان برکف اجازه نخواهند داد حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی‌مان به دست نااهلان بیفتد.

وی اظهار داشت: از جمله آخرین تهدیدها فتنه بعد از انتخابات سال 88 بود که به دلیل نوع اقدامات انجام شده یکی از پیچیده‌ترین توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسللمی به شمار می‌رفت که خوشبختانه با رهنمودهای مقام معظم رهبری و مدیریت داهیانه ایشان این توطئه نیز نقش بر آب شد و دشمنان اسلام و انقلاب و حامیان داخلی آنان مایوس‌تر از گذشته شدند.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: تمام حرکت‌ها و برنامه‌های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از آغاز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تا کنون از ضعف و ترس آنان از فراگیر شدن اسلام و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی ایران در جهان نشات می‌گیرد.

وی در با محکوم کردن ترور دانشمندان جوان ایران اسلامی توسط ایادی استکبار گفت: دشمنان اسلام و انقلاب سعی دارند با ترور دانشمندان ایران اسلامی، حرکت پرشتاب مردم ایران اسلامی را از مسیر پیشرفت و توسعه دور کنند و فرصت خدمتگزاری دولتمردان را از دست آنان بگیرند.

جلال‌زاده اتحاد و همبستگی را رمز پیروزی مردم ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف عنوان کرد و افزود: نباید اجازه داد دشمنان اسلام و انقلاب با ایجاد فضای نفاق و اختلاف به اهداف شوم خود برسند

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: وحدت و همدلی در بین مردم و مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سبب یاس و ناامیدی دشمنان شده است و این وفاق در وحدت نشان از همدلی اتحاد و دوراندیشی رهبری در مدیریت کامله کشور است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول