اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موضوع انقلاب اسلامی

نمایشگاه کتاب در خمین گشایش یافت

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان شهرستان خمین نمایشگاه کتاب انقلاب به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر در شهر امام(ره) گشایش یافت.

نمایشگاه کتاب در خمین گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خمین بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بسیار ارزشمندی داشته که رسیدن به استقلال و قطع همه وابستگی‌ها از مهم‌ترین دستاوردهای این انقلاب است.

حجت‌الله فدایی افزود: انقلاب اسلامی که در سایه رهبری حسین‌گونه امام(ره) به پیروزی رسید موجب عزت، عظمت و اقتدار روزافزون ایران اسلامی در عرصه‌‌های ملی و بین‌المللی شد به طوری که امروز این انقلاب به الگو و سرمشق برای سایر ملت‌ها تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران همه معادلات جهان را به‌هم ریخت و قدرت‌های استعماری بزرگ را در هم کوبید و منافع مستکبران را به خطر انداخت و همین مسئله سبب شد که آنان کینه انقلاب را به دل گرفته و برای نابودی آن دست به هر اقدامی بزنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خمین با اشاره به برپایی نمایشگاه کتاب عنوان کرد: این نمایشگاه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیج هنرمندان شهرستان خمین برپا شده و تا 30 بهمن ماه برای بازدید عموم دایر است.

به گفته وی این نمایشگاه با بیش از یک‌هزار عنوان کتاب در 15 هزار جلد در موضوعات کودکان و نوجوانان، مذهبی، اجتماعی، علمی، انقلاب و دفاع مقدس، عمومی و... برپا شده است.

فدایی ادامه داد: در این نمایشگاه همچنین محصولات فرهنگی در قالب CD و نرم‌افزار با 200 عنوان با موضوعات مذهبی، مداحی، سخنرانی، آموزشی، بازی‌های رایانه‌ای و... با ارائه تخفیف به علاقه‌مندان عرضه می‌شود.

انتهای پیام/ج30/د1000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول