اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول انتشارات دارالحدیث:

جذابیت‌های نمایشگاه کتاب افزایش یابد

خبرگزاری فارس: مسئول انتشارات موسسه دارالحدیث گفت: جذابیت‌های نمایشگاه کتاب باید افزایش یافته و با چینش غرفه‌ها، جلوه خاصی به نمایشگاه داد.

جذابیت‌های نمایشگاه کتاب افزایش یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه کتاب استان قم، محمدجعفر تجلی با ابراز رضایت از نمایشگاه سال گذشته کتاب استان قم گفت: ششمین نمایشگاه کتاب استان قم از نظر کیفی و کمی خوب و قابل قبول بود.
وی با بیان اینکه این موارد با توجه به سطح برگزاری نمایشگاه طبیعی است، ابراز کرد: هنوز به جایی نرسیده‌ایم که پارکینگ مناسب و فضای استراحت و پذیرایی درستی برای بازدیدکنندگان داشته باشیم.
مسئول انتشارات موسسه دارالحدیث نسبت به زمان برپایی نمایشگاه انتقاد کرد و افزود: امسال برپایی نمایشگاه تخصصی قبل از نمایشگاه عمومی کتاب غافلگیرکننده بود.
تجلی که تجربه حضور در نمایشگاه کتاب حوزه را نیز دارد از اختصاص فضا به غرفه این انتشارات انتقاد کرد و افزود: آیا این عادلانه است که انتشاراتی که از نظر حجمی کتاب زیادی برای ارائه ندارد با موسسه‌ای مانند دارالحدیث که کتاب‌های زیاد و چند جلدی دارد، یکسان نگریسته شود؟
وی در عین حال خواستار بالا بردن جذابیت‌ها و جلوه‌های ویژه نمایشگاه شد و خاطر نشان کرد: باید جذابیت‌های نمایشگاه را با اختصاص فضایی به معرفی تازه‌های نشر بالا برد.
هفتمین نمایشگاه کتاب استان قم 8 تا 14 بهمن ماه در مجتمع امام خمینی(ره) پذیرای علاقه‌مندان است.
انتهای پیام/ج30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول